2777
2789
عنوان

قشنگه؟

| مشاهده متن کامل بحث + 701 بازدید | 54 پست

چند سال داری اسی 

 اول یه صلوات بفرست.من مطمئنم خوشبخت خوشبخت هستم چونکه هرچه دارم رو عاشقانه دوس دارم  من از خدا هستم و خدا سراسر انرژی مثبت است. یه روزی میرسه که من ۷۰ سال دارم  و تایپیک هام رو میخونم لذت میبرم چونکه اون زمان همسرم بچه هام همه خوشبخت و سالم هستیم،خدایا ب حق امام حسین و حضرت عباس قسمت میدم  سلامتی و دل خوش بده ب همه .من یه اردیبشهتی خوشبختم  تاکید میکنم‌زندگیم  سراسر انرژی مثبت  و امیده. زندگی من سراسر عشق و محبت و انرژی مثبته.من پشتم به خدا گرمه خدا هم هوای منو داره عاشقتم خدا جونم.  روزهای خوب و خوبتر در راه است. ۴ تا محبوب خدا همیشه بهشون پناه میبرم و دستم رو رد نمیکنن ۱.امام حسین علیه السلام. ۲.آقا ابلفضل.۳.امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف. ۴.امام رضا ضامن آهو. عاشقتونم که هر وقت صداتون زدم اومدید و از طرف خدا برام هدیه آوردید. من قطعا هم موفق هستم و هم خوشبخت. خدایا مواظب همسرم  و بچه هام باش.  دوست دارم معبود من. پیش ب سوی سعادت 😚😚😚😚😚😚😚😚پیش بسوی انرژی مثبت 😍پیش بسوی  عشق 😚😙😍😍

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خيلي خودت و عكست و ني نيت نازين😍😍😍

بدون امضا/بدون تاریخ    برو همین الان نقدش کن    ک*خل چک بی امضارو خر نقد میکنه که تو میخوای بری؟؟😐 دیوانه ام و با‌هیچکسم میل سخن نیست :/
چه شکمی😕😕 دو قلو هست؟؟

نه بابا یه دونه اس😁اره شکمم خیلییی بزرگ شده😶

جمله ی چرا انقدر زود ازدواج کردی؟ به اندازه ی جمله ی چرا ازدواج نمیکنی؟ زشته! جمله ی سومین بچه رو میخواستی چیکار؟ به اندازه ی سوال چرا بچه دار نمیشی ناراحت کننده اس! به اسم روشنفکری در زندگی دیگران دخالت نکنید🙏
نه بابا یه دونه اس😁اره شکمم خیلییی بزرگ شده😶

تو رو خدا دوباره

نسیم را گفتم،اگر حقیقت خورشید را حجابی هست، همیشه در پسِ هر ابر، آفتابی هست، همیشه پشت دیوار های بلندِ نومیدی،امید هستو افق های بی کران روشن🤩
ای جونم تو کی باردار شدی😍😍عالیه عزیزم بسلامتی تو راهیتو زمین بزاری😍😍😍

سلامت باشی عزیزم😘

جمله ی چرا انقدر زود ازدواج کردی؟ به اندازه ی جمله ی چرا ازدواج نمیکنی؟ زشته! جمله ی سومین بچه رو میخواستی چیکار؟ به اندازه ی سوال چرا بچه دار نمیشی ناراحت کننده اس! به اسم روشنفکری در زندگی دیگران دخالت نکنید🙏
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز