yasaman_khanom مدیر استارتر عضویت: 1396/09/02 تعداد پست: 17091 عنوان اردبیلیا 77 بازدید | 8 پست من مسافرم الان اردبیلمیه بازار خوب که لباس داشته باشه کجاس؟اسم خیابونشو میشه بگید دختری باش که همه از مستقل بودن و موفقیتش حرف میزنن، نه از خوشگلیش🌸 1398/06/06 | 17:25 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
میرابانو عضویت: 1397/04/12 تعداد پست: 801 لباس برای بچه یا خودت؟چه لباسی راحتی یا مجلسی و ...؟ خدایا حواست به من هست؟.... من که همه چیز رو بدست تو سپردم.
yasaman_khanom مدیر استارتر عضویت: 1396/09/02 تعداد پست: 17091 لباس برای بچه یا خودت؟ چه لباسی راحتی یا مجلسی و ...؟ لباس تو خونهکلا بازار شیکش کجاس؟ دختری باش که همه از مستقل بودن و موفقیتش حرف میزنن، نه از خوشگلیش🌸
میرابانو عضویت: 1397/04/12 تعداد پست: 801 لباس تو خونه همون خیابان شریعتی تا سه راه دانش مغازه ها داره. یه پاساژ هست الماس شهر تو شریعتی.مجلسی بخوای باید بری سراغ بوتیکها چتر سفید تو میدان ارتش لباسهای مجلسی خوبی داره و خیابان آزادی تو حافظ که کلا بوتیکهای مجلسی هست. خدایا حواست به من هست؟.... من که همه چیز رو بدست تو سپردم.
yasaman_khanom مدیر استارتر عضویت: 1396/09/02 تعداد پست: 17091 لباس تو خونه همون خیابان شریعتی تا سه راه دانش مغازه ها داره. یه پاساژ هست الماس شهر تو شریعتی. مجل ... اها نه همون لباس تو خونه ای بزرگانه میخام یا چن تا لوازم ارایشی همون شریعتی برم؟؟ دختری باش که همه از مستقل بودن و موفقیتش حرف میزنن، نه از خوشگلیش🌸
میرابانو عضویت: 1397/04/12 تعداد پست: 801 اها نه همون لباس تو خونه ای بزرگانه میخام یا چن تا لوازم ارایشی همون شریعتی برم؟؟ آره همون شریعتی تا سه راه دانش برو. خدایا حواست به من هست؟.... من که همه چیز رو بدست تو سپردم.
yasaman_khanom مدیر استارتر عضویت: 1396/09/02 تعداد پست: 17091 آره همون شریعتی تا سه راه دانش برو. مرسی عزیزم دختری باش که همه از مستقل بودن و موفقیتش حرف میزنن، نه از خوشگلیش🌸
yasaman_khanom مدیر استارتر عضویت: 1396/09/02 تعداد پست: 17091 آره همون شریعتی تا سه راه دانش برو. یه بازاری جای شورابیل هس اون چطوره؟ دختری باش که همه از مستقل بودن و موفقیتش حرف میزنن، نه از خوشگلیش🌸
میرابانو عضویت: 1397/04/12 تعداد پست: 801 یه بازاری جای شورابیل هس اون چطوره؟ جزو بازارای کم تردده. پوشاکم داره خدایا حواست به من هست؟.... من که همه چیز رو بدست تو سپردم.