2789

استرس نداشته باش ان شاالله دفعه دیگه رفتی صدای قلب نی نیت رو بشنوی

یا امام رضا به تو توسل کردم نا امیدم نکن از خدا بخواه به منم نی نی سالم بده و دل همه ی منتظرا رو شاد کنه
۱۳ میلی متر هست عزیزم نه ۱۳ سانت  ۱۳ میلی متر که باشه یعنی لولای شش هفته یا آخرای پنج هفته ای ...

اهان.مردم از خنده😁ممنون عزیزم.پس الان اخر ۵ یا اوایل ۶ ام

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اهان.مردم از خنده😁ممنون عزیزم.پس الان اخر ۵ یا اوایل ۶ ام

احتمال زیاد گلم استرس نداشته باش هشت هفته به بعد که بدی بهتر نشون میده سند چون خوده جنین رو اندازه میگیره میگه انشاالله  بسلامتی میری ک صدای قلبشو میشنویی

دوست گلم میشه برای  سلامتی خانواده ام یه صلوات بفرستی ؟*****|**************یه زحمت دیگه هم برات دارم دوست مهربون نی نی سایتی من میشه سه تا صلوات هم برای سبز شدن دامن بی اولادا بفرستی  میشه گلم؟ انشاءالله همه دوستای منتظرمون به زودی باردار بشن بحق اولاد علی آخه انتظار خیلی سخته من خودم دو سال ونیم انتظار کشیدم انشاءالله هیچ زنی بی اولاد نمونه وهمه ی آبجی های گلم بزودی مامان بشن 
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز