2777
2789
عنوان

کمک کنید

56 بازدید | 10 پست

مامانای گل من دخترم بیست روزشه الان چند روزه یکم که شیر می خوره شروع میکنه به جیغ زدن باز دلش می خواد بخوره ولی نمی تونه 

کسی در این زمینه تجربه نداره داره خیلی اذیت میشه

منم رژیم دارم خیلی چیزا نمی خورم تا دل درد نگیره

بنظرتون مشکل چیه؟

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من فقط پختنی می خورم اصلا نفاخ نمی خورم

پختنی ها بعضیاشونم نفاخه ها. مثلا نخود لوبیا. بعد غذات ترکیبات طبیعی ضد نفخ بخور. چون ب بعضی مواد غذایی با اینحال ک نفاخه بدنت نیاز داره. ی چیز دیگ. وقتی ب نی نی شیر میدی سینه ت تمیزه؟! دقت کن خیلی هم داغ نباشه. با اب خنک بشورش

لایک نکنید اه
عزیزم حبوبات که اصلا نمی خورم 

میگن عرق نعنا ضد نفخه. زیره هم همینطور. ازینا شربت درست کن. بعد هر غذات ی استکان کوچولو بخور. دل نی نی تو ماساژ بده وقتی گریه میکنه. یا ارم بزن پشت کمرش. راستی ممکنم هم هست ک فکش موقع مکیدن شیر خسته شه. ارم اروم فکشم ماساژ بده. دختر داییه من ک دنیا اومد اینطوری بود. باید فکشو ماساژ میدادن تا بخوره

لایک نکنید اه
میگن عرق نعنا ضد نفخه. زیره هم همینطور. ازینا شربت درست کن. بعد هر غذات ی استکان کوچولو بخور. دل نی ...

همه این کارارو میکنم هم عرق میخورم هم پشتشو دلشو ماساژ میدم فایده نداره

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز