2777
2789
اره راست میگی  من خلم بابا میشینم گریه میکنم .گاهی فکر میکنم اخر دیوونه میشم


من 4 ساله می گذره ولی باز بعضی وقتا ناراحت میشمو گریه می کنم که من چی از بقیه کم دارم ولی اینو می دونم یه ادم خوب رو از دست داد و الان حس نفرت بهش دارم بی تفاوت اصن نمی تونم از صداش متنفرم تا صداشو می شنوم اعصابم به هم می ریزه و دندون درد میگیرم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من 4 ساله می گذره ولی باز بعضی وقتا ناراحت میشمو گریه می کنم که من چی از بقیه کم دارم ولی اینو می دو ...

خوبه ازش بدت اومده .من نمیبینمش . با خودم میگم دیگه هیچوقت حتی صداشم نمیشنوم که البته اگه بشنوم اونموقع دیوونه میشم . ۳ماه پیش بعد ۷سال دیدمش هنوز اثرش از بین نرفته همش حرف میزنم با خودم گریه میکنم همه گذشته جلو چشامه

تو دنیا فقط یکی هست که واسه من نفس میکشه اونم دماغمه😐تموم شد و رفت
خوب ببخشیدا چه مرگته دیگه شوهرتو دوست داشته باش    


  شوهرمو دوس داشتم ولی اون بمن اهمیت نمیداد حالا کاریش ندارم

تو دنیا فقط یکی هست که واسه من نفس میکشه اونم دماغمه😐تموم شد و رفت
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز