2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

چه جوریه استفادش

سرچ کن اینترنت عکس وسیلشو ببینی اون وکسی که میخریو توش بزار باید بزاری گرم بشه بعد رو پوست می کشی

ما سر انجام شبی مست و مدهوش،کمی ژولیده،با بدن های به خون غلتیده،بر مزار نجس و نحس شما می رقصیم.

من خریدم دستگاهشو 😑باید یکی برات بندازه خودم دستانو انداختم شدم کبود پاهامو دادم شوهر انداخت بعد انقدر غر زد دیکه استفاده نکردم

‏هنوز شادى اون صبحهايى كه بابام بيدارم ميكرد ميگفت بيا از پنجره بيرونو نگاه كن، برف اومده، رو تو قلبم احساس ميكنم❤💗
چند خریدی راحته استفادش

يادم نيس مامان از قشم خريد. اره راحته ، از اين كه تو كاسه بريزي خ بهتره. ولي گرون نبودا، سي چهل تومن

رسيدن من و عشقم، و حل شدن مشكلاتمون معجزه ميخواد. خواهراي عزيزم از ته دل برامون دعا كنيد❤️💋😔

خشاب میخری.. 

موم رو هم میخری... 

پد هم میخری... 

یک روغن مخصوص هم داره میخری... که بعدش بزنی به پاهات و چسبندگیش از بین بره.... 

طرز استفاده رو توی نت بزن میاد... 

یک مسلمان واقعی... به مذهب و اعتقادات دیگری... اهانت نمیکنه🌹❤️
من دستگاه قابلمه ای دارم،از این موم کنزا میگیرم میریزم داخلش بعدم استفاده میکنم. 

این روش خیلی درد داره... خیییییلی🙊🙊🙊🙊

یک مسلمان واقعی... به مذهب و اعتقادات دیگری... اهانت نمیکنه🌹❤️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

مهاجرت

s12345678910 | 7 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز