2777
2789
عنوان

چند در صد بزنم ؟

202 بازدید | 19 پست

واسه رنگ موی شماره ۳ و ۴ اکسیدان چند درصد استفاده کنم ممنون میشم راهنمایی کنین 

گرچه تکیه گاه منی، اما خود، در تنهایی، ساقه ی باریک یک گل مینایی.

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


هرچقدر شماره ی اکسیدان بره بالاتر اثرش بیشتره و ضررش هم بیشتر، به نظرم شماره شش خوب باشه

پس چرا به قرمزی زد ؟ 😥

گرچه تکیه گاه منی، اما خود، در تنهایی، ساقه ی باریک یک گل مینایی.
یعنی چون ۶ درصد استفاده کردم یه کم به قرمزی زده ؟ 

۶ درصد


گیرم که در باورتان به خاک نشسته ام و ساقه های جوانم از ضربه های تبرهایتان زخم دار است با ریشه چه می کنید؟گیرم که بر سر این بام بنشسته در کمین پرنده ای پرواز را علامت ممنوع می زنید با جوجه های نشسته در آشیان چه می کنید؟گیرم که می کشید گیرم که می برید گیرم که می زنید با رویش ناگزیر جوانه ها چه می کنید؟ 

رنگ ۱ ۲ ۳ ۴ ۵ ۶   با اکسیدان ۶

۷ ۸ ۹ با اکسیدان ۹

۱۰ ۱۱ ۱۲ با اکسیدان ۱۲

این روالشه

من رنگ ۱۲ رو با اکسیدان ۹ زدم عالی شد زردی قرمزی نداد نیازی به واریاسیون نداشت

گیرم که در باورتان به خاک نشسته ام و ساقه های جوانم از ضربه های تبرهایتان زخم دار است با ریشه چه می کنید؟گیرم که بر سر این بام بنشسته در کمین پرنده ای پرواز را علامت ممنوع می زنید با جوجه های نشسته در آشیان چه می کنید؟گیرم که می کشید گیرم که می برید گیرم که می زنید با رویش ناگزیر جوانه ها چه می کنید؟ 
به نظرتون چرا قرمزی داره 

شماره رنگت چیبوده

زمینه موهات چیبوده

گیرم که در باورتان به خاک نشسته ام و ساقه های جوانم از ضربه های تبرهایتان زخم دار است با ریشه چه می کنید؟گیرم که بر سر این بام بنشسته در کمین پرنده ای پرواز را علامت ممنوع می زنید با جوجه های نشسته در آشیان چه می کنید؟گیرم که می کشید گیرم که می برید گیرم که می زنید با رویش ناگزیر جوانه ها چه می کنید؟ 
پس چرا به قرمزی زد ؟ 😥

معمولا رنگای طبیعی یا خانواده ی عسلی به قرمزی میزنن یکم ، من زیاد تخصص ندارم ولی با واریاسیون نقره ای و سبز اگه ترکیب میکردین شاید قرمزیش برطرف میشد . شایدم اثرات رنگ قبلیه . فک کنم رنگساژ چاره ی کار باشه

!♌️

رنگ ۱ ۲ ۳ ۴ ۵ ۶   با اکسیدان ۶ ۷ ۸ ۹ با اکسیدان ۹ ۱۰ ۱۱ ۱۲ با اکسیدان ۱۲ این روالشه من رنگ ...

اخه من خواستم موهام خرمایی تیره بشه اما نمیدونم چرا قرمزی هم داره 

گرچه تکیه گاه منی، اما خود، در تنهایی، ساقه ی باریک یک گل مینایی.
شماره رنگت چیبوده زمینه موهات چیبوده

زمینه موهام قهوه ای تیره رنگم هم ۳ و ۴ با هم ترکیب کردم 

گرچه تکیه گاه منی، اما خود، در تنهایی، ساقه ی باریک یک گل مینایی.
زمینه موهام قهوه ای تیره رنگم هم ۳ و ۴ با هم ترکیب کردم 

۳ و ۴ عه چی

مثلا ۳.۱ ۳.۳

گیرم که در باورتان به خاک نشسته ام و ساقه های جوانم از ضربه های تبرهایتان زخم دار است با ریشه چه می کنید؟گیرم که بر سر این بام بنشسته در کمین پرنده ای پرواز را علامت ممنوع می زنید با جوجه های نشسته در آشیان چه می کنید؟گیرم که می کشید گیرم که می برید گیرم که می زنید با رویش ناگزیر جوانه ها چه می کنید؟ 
نوشته ۳ رو یکیشم نوشته ۴

خب پس زمینه قبلیت زیادی تیره بوده میخواستی قرمزی نزنه باید ۳.۳ و ۴.۳ میزدی

گیرم که در باورتان به خاک نشسته ام و ساقه های جوانم از ضربه های تبرهایتان زخم دار است با ریشه چه می کنید؟گیرم که بر سر این بام بنشسته در کمین پرنده ای پرواز را علامت ممنوع می زنید با جوجه های نشسته در آشیان چه می کنید؟گیرم که می کشید گیرم که می برید گیرم که می زنید با رویش ناگزیر جوانه ها چه می کنید؟ 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز