یسری ادم گیج میان تو ی تاپیکای حرفای بزرگتر خودشون میزنن ک نمیتونن جمع کنن
بعد توهین شخصیت و شعور میکنن ب مردم درصورتی ک شعورشون زیر خط فقره
اعتقاد نداری بزن برقص کی مجبورت کرده ؟
کی ازت خواسته عزاداری بگیری؟
ولی نیا بگو ب اجبار باید ۲ ماه و تحمل کنیم ک امام حسین تورو نیاز نداشته واسش عزاداری کنی کوچولو نظرت و بزار برا خودت