2777
2789
عزاداری های شما درسته خانم باشعور باید به اعتقاد همدیگه احترام بزاری تو عزاداری کن بعدم مگه میخوام ع ...

درضمن من هیچوقت ب کسی ک الکی نمای مسلمون بودن داره ب اعتقادش احترام نمیزارم مثل اینی میمونه ک پوشش غربی اخلاقش اروپایی ولی ازش میپرسی مسلمونی میگه اره

خب یا مسلمون خالص باش یا اینکه کامل غربی باش و دین واست مهم نباشه اونوقته ک ب اعتقاداتت احترام گذاشته میشه

دوستان ممنون میشم اگه واسه حاجت دلم صلوات بفرستید به بن بست خوردم....اللهم صل علی محمد وآل محمد❤
درحد م نیستی جوابتو بدم مگه تا پیک تو امدم داری می سوزی برو شعور و شخصیت یاد بگیر 

دهنتو ببند خداروشکر نمیخوام هیچ طوری شبیهت باشم ک بخوام حدت باشم 

ریپلی نکن اعصابتو ندارم وگرنه مجبور میشم حرفامو ب اندازه شخصیتت ست کنم 

تاپیک خودم نیس ولی جای کسی ک اعتقاد نداره هم اینجا نی 

دوستان ممنون میشم اگه واسه حاجت دلم صلوات بفرستید به بن بست خوردم....اللهم صل علی محمد وآل محمد❤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ما به اعتقاد ات کسی کار نداریم انتقادمون به شما این بود که میگی اجبار وجود داره

به نظرتان اجبار نیست ده روز تمام صدا طبل بپیچه شاید کسی مریض داشته باشه اجبار نیست حتی باید عروسی نباشه دوتا جوان بزن سر زندگی شون یا حتی یه عقد ساده میگن بده تو محرم 

ما به اعتقاد ات کسی کار نداریم انتقادمون به شما این بود که میگی اجبار وجود داره

دقیقا امام حسین هیچوقت از مردم بزور نخواسته ک براش عزاداری کنن عشقاق واقعی میخواد ن اونکه توخیابون نقش و نگار بازی میکنه وحسین حسین میگه یاخانمایی ک با۷ قلم ارایش میان


دوستان ممنون میشم اگه واسه حاجت دلم صلوات بفرستید به بن بست خوردم....اللهم صل علی محمد وآل محمد❤
دهنتو ببند خداروشکر نمیخوام هیچ طوری شبیهت باشم ک بخوام حدت باشم  ریپلی نکن اعصابتو ندارم وگرن ...

تو تعیین میکنی جا من کجا س بی شخصیت  قشنگ معلوم شد شخصیتت تو منو ریپلا نکن گفتم در حدم نیستی جوابتو بدم ولی باز ریپلا میکنی 

به نظرتان اجبار نیست ده روز تمام صدا طبل بپیچه شاید کسی مریض داشته باشه اجبار نیست حتی باید عروسی نب ...

موافق مردم ازاری نیستم به هیچ عنوان،حتی به اسم امام حسین باشه.با دسته راه افتادن هم کاملا مخالفم.

اما هیچ کسی هم نمیگه عقد کردن تو محرم بده.یا جوان ها نباید برند سر خونه و زندگیشون.

ما همسایه داشتیم شب تاسوعا بزن و بکوب و جشن تولد پسرش بود.کسی هم کاری بهشون نداشت.

اما اگر بنابر مردم آزاریه،نه فقط برای محرم،برای هر مراسم دیگه ای هم باید رعایت بشه.من جمله عروس کشونی که راه رو بند میاره.

سخت است فهماندن نکته ای به کسی که منافعش در نفهمیدن است.......دیندار آن است که در کشاکش بلا دیندار بماند وگرنه در هنگام راحت و فراغت و صلح و سلم چه بسیارند اهل دین، آنجا که شرط دینداری جز نمازی غراب وار و روزی چند گرسنگی و تشنگی و طوافی چند برگرد خانه ای سنگی نباشد....
به نظرتان اجبار نیست ده روز تمام صدا طبل بپیچه شاید کسی مریض داشته باشه اجبار نیست حتی باید عروسی نب ...

در مورد طبل زدن که ماهم انتقاد داریم اصلأ هر کاری که مردم آزاری باشه حرامه در مورد عقد و عروسی هم اگه علنی نباشه  کسی مانع نمیشه 

تو تعیین میکنی جا من کجا س بی شخصیت  قشنگ معلوم شد شخصیتت تو منو ریپلا نکن گفتم در حدم نیستی جو ...

بی شخصیت خودتی بیشعور

مگه تو شخصیت داری؟توحرفام توهیتی بهت نکردم ک توشرع کردی ب صحبت شعور و شخصیت پس حالا ک توهین میکنی حقته توهین هم بگیری

تورو ب لنگ کفشم حساب نمیکنم ک بخوام ریپلی کنم اما کسی توهین کنه بدترشو جواب میدم نفهم👍

دوستان ممنون میشم اگه واسه حاجت دلم صلوات بفرستید به بن بست خوردم....اللهم صل علی محمد وآل محمد❤

[QUOTE=102094132]خواهشاً با احترام و بدون عصبانیت بحث کن[/QUOTE معلوم شد از طرز حرف زدنش چطوره شخصیتش اینطوریم امام حسین میکنه واقعا  من فقط نظرمو گفتم ایشون فقط بد دهنی بلدن ای کاش یکم شعور یاد میگرفتن به نظرات بقیه احترام می ذاشتن

یسری ادم گیج میان تو ی تاپیکای حرفای بزرگتر خودشون میزنن ک نمیتونن جمع کنن 

بعد توهین شخصیت و شعور میکنن ب مردم درصورتی ک شعورشون زیر خط فقره

اعتقاد نداری بزن برقص کی مجبورت کرده ؟

کی ازت خواسته عزاداری بگیری؟

ولی نیا بگو ب اجبار باید ۲ ماه و تحمل کنیم ک امام حسین تورو نیاز نداشته واسش عزاداری کنی کوچولو نظرت و بزار برا خودت 

دوستان ممنون میشم اگه واسه حاجت دلم صلوات بفرستید به بن بست خوردم....اللهم صل علی محمد وآل محمد❤
خواهشاً با احترام و بدون عصبانیت بحث کن

حرفام کاملا بااحترام بود اون گف اعتقاد نداره منم جوابشو دادم ک کسی ازت بزور نخواسته عزا بگیری این ۲ ماه رو بزن برقص

ولی کسی بخواد توهین شخصیت و شعور کنه از واجباته ک جوابشو داد

دوستان ممنون میشم اگه واسه حاجت دلم صلوات بفرستید به بن بست خوردم....اللهم صل علی محمد وآل محمد❤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز