2777
2789
عنوان

محمد زارع

| مشاهده متن کامل بحث + 2969 بازدید | 106 پست
هم خونه دارن هم پدر و مادر ، اگر تو  کانکس زندگی میکنن برا اینه که برای انجام کارای مورد علاقشو ...


حالا چیزی که ما دیدیم تو یکی از برنامه ها همین حرفا بوده . و چیزی که از مردمم شنیدیم همینه 

سه تایی شدن یه رابطه فــقـــط وقتی خوبه که نفر سوم خیلی خیــلی کوچولو باشه ..💞 👪 💞 ____ کم کم وقتشه امضامو عوض کنم فک کنم 🙄
متظاهر از لحاظ اینکه احساسات یه ملتو برانگیخت وگرنه محمد اول میشد

متأسفم که نمیتونم مثل شما به قضیه نگاه کنم، من یه هنر و هنرمند میبینم که کارش در حد جزئیات هم عالیه 

از اون طرف یه پسر با انگیزه جسور و بی پروا که واقعا کارش عالی بود 

ولی قلبا به خاطر زن بودن عبادی دوست داشتم اون اول بشه، 

ازت بدم میامد، وقتی میگفتن مبارکه پسره، چه خوب آفرین پسره، دلم میخواست همه رو خفه کنم، تو رو بیارم بیرون، نباشی، 😢 بدم میامد چون احساس میکردم به خواهرت توهین میشه، دلم میشکست از حرفها، حرفهاشون باعث شد ازت بدم بیاد، منتظر اومدنت نبودم اینقدر که حتی یه عکس هم نگرفتم از بودنت 😢 تو اومدی، صورت ماهت رو که دیدم عاشقت شدم، خنده های دلبرانت، ساکتی و مظلوم بودنت، وقتی خواهرت رو از من هم بیشتر میشناسی، من رو ببخش پسرم، من رو ببخش اگر گفتم دوستت ندارم، عاشقتم با همه وجودم با همه قلبم، اگر بخوای جون و عمرم رو براتون میدم، کاش مردم میدونستن گاهی با جملاتشون چه آتشی به قلب دیگران میتونن بزنن، دوست دارم مرد بزرگ بشی نه نر، دوستت دارم پسرم😘

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

واقعا یه خانوم از یه شهرستان و کوچیک و محروم با اون استعداد نقاشی با شن اول شده .. همه میگن حق خوری ...

الان از یکی شنیدم بهرام عظیمی خودش گفته ذکر مصیبت یه همچین چیزایی همه قبول دارن ک از احساسات سو استفاده کرده کلا کارش با شن بود فقط موضوعشو عوض میکرد کار شاقی نکرده 

محمد زارع اجرای اولش خیلی بهتر از اجرای فینال بود 

اصلا اجرای فینالش حرفی نداشت برا زدن .. 

یه بارم که داشت میفتاد .. 

سه تایی شدن یه رابطه فــقـــط وقتی خوبه که نفر سوم خیلی خیــلی کوچولو باشه ..💞 👪 💞 ____ کم کم وقتشه امضامو عوض کنم فک کنم 🙄
چه فرقی به حال من میکنه عزیزم، من به هر دوشون رای دادم، ولی از این که یه زن برنده شد بیشتر خوشحال شد ...

خب چون من حقیقتو میبینم ایشون باکمپین رای توی گروههای شهرشون رای جمع کردن اما محمد نه 

میشه لطفا برای شادی روح پدرم،پدرشوهرم،خواهرزادم و پدرش یه صلوات مهمونم کنید؟❤..............................خدای من نمیدانم گاهی کجای دنیا گم ات میکنم در هیاهوی بازار … در خستگی هنگام نماز ! در وسوسه های نفس ام… نمیدانم…. اما ، گاهی تو را گم میکنم مثل کودکی که در بازار دستان مهربان مادرش را رها کرده به تماشای عروسکی مشغول است…! بعد میبیند مادرش نیست و هیچ عروسکی او را خوشحال نمیکند…! 💙💙💙💙💙💙درمانگر طب فشاری هستم،اصلاح مفاصل وماساژ پیشرفته سوالی داشتید درخدمتم 😊😊
الان از یکی شنیدم بهرام عظیمی خودش گفته ذکر مصیبت یه همچین چیزایی همه قبول دارن ک از احساسات سو استف ...

استعدادش این بوده . نقاشی با شن عزیزم ..‌‌ 

حالا مثلا استعداد زارع چی بود!! بالاخره هر حدوم تو یه زمینه استعداد داشتن . و برنامه فینال عبادب بهتر از زارع بود 

سه تایی شدن یه رابطه فــقـــط وقتی خوبه که نفر سوم خیلی خیــلی کوچولو باشه ..💞 👪 💞 ____ کم کم وقتشه امضامو عوض کنم فک کنم 🙄
واقعا یه خانوم از یه شهرستان  کوچیک و محروم با اون استعداد نقاشی با شن اول شده .. همه میگن حق خ ...

من که همه هنرم روی خاک نوشتن جمله لطفا مرا بشویید هست، 

همشون خوب بودن، من خودم از اولین برنامه سعید رو دوست داشتم ولی خدایی تو فینال اجرای ضعیف تر بود انگار به چیزی کم داشت 

زارع هم خلاقیت و تلاشش خوب بود تو فینال که عالی،

ازت بدم میامد، وقتی میگفتن مبارکه پسره، چه خوب آفرین پسره، دلم میخواست همه رو خفه کنم، تو رو بیارم بیرون، نباشی، 😢 بدم میامد چون احساس میکردم به خواهرت توهین میشه، دلم میشکست از حرفها، حرفهاشون باعث شد ازت بدم بیاد، منتظر اومدنت نبودم اینقدر که حتی یه عکس هم نگرفتم از بودنت 😢 تو اومدی، صورت ماهت رو که دیدم عاشقت شدم، خنده های دلبرانت، ساکتی و مظلوم بودنت، وقتی خواهرت رو از من هم بیشتر میشناسی، من رو ببخش پسرم، من رو ببخش اگر گفتم دوستت ندارم، عاشقتم با همه وجودم با همه قلبم، اگر بخوای جون و عمرم رو براتون میدم، کاش مردم میدونستن گاهی با جملاتشون چه آتشی به قلب دیگران میتونن بزنن، دوست دارم مرد بزرگ بشی نه نر، دوستت دارم پسرم😘
متأسفم که نمیتونم مثل شما به قضیه نگاه کنم، من یه هنر و هنرمند میبینم که کارش در حد جزئیات هم عالیه& ...

ببین دوستم جایزش رو کسی دیگه برده ما باید همو توجیه کنیم

بچه های دیگه هر سری باید ایده های دیگه ارایه میدادن مثلا همین محمد زارع باید فکر میکرد ایده جدید ب ذهنش میرسید اما عبادی کلا فقط نقاشی رو شن انجام میداد و موضوع رو هر سری احساسی تر میکرد

زارع هم با استفاده از حس ترحم😏چون ما ملتی هستیم ک هرکی بدبخت تر باشه اونو بالاتر میبریم حتی اگه خود ...

واقعا 

سه تایی شدن یه رابطه فــقـــط وقتی خوبه که نفر سوم خیلی خیــلی کوچولو باشه ..💞 👪 💞 ____ کم کم وقتشه امضامو عوض کنم فک کنم 🙄
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز