2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

هفته ۵

آخي ياد خودم افتادم ☹️😭 منم هفته ٥ رفتم ساك نديد ميخواست واژينال ببينه نزاشتم 

يه هفته بعدش رفتم ساكو ديد

منم همش ميگفتم نكنه خارج رحمي باشه  هر دردي داشتم روش زوم ميكردم بعدا فهميدم الكي به خودم استرس دادم زود رفتم

چه روزايي بود 😑

هرگز زنداني گذشته ات نباش، آن فقط يك درس بود نه حبس ابد...
آخي ياد خودم افتادم ☹️😭 منم هفته ٥ رفتم ساك نديد ميخواست واژينال ببينه نزاشتم  يه هفته ب ...

دقیقا منم همینطورم همش دنبال علائم میگردم تو خودم دعا کن ساک منم مشون بده قلبشم بزنه 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 روزا اصلا نمیگذره واسم

خدایا لطفا یدونه دختر سالم به من بده 😍
آره عزیزم من،۵هفته و ۴ روز رفتم..ساکم ندیدن ۸هفته رفتم خداروشکرررر قلبشم میزد😍❤️❤️❤️

وای خدارو شکر

انشاءالله واسه منم همینجوری باشه 

فقط نمیدونم چجوری تا ۸ هفته صبر کنم 🙈

خدایا لطفا یدونه دختر سالم به من بده 😍
وای خدارو شکر انشاءالله واسه منم همینجوری باشه  فقط نمیدونم چجوری تا ۸ هفته صبر کنم 🙈

انشالله عزیزم..

اصلا دلهره نداشته باش..

خارج رحمی انقدر درد داره که قابل تحمل نیست اصلآ..

پس با خیال راحت از بارداریت لذت ببر😍😍❤️

🧡
دقیقا منم همینطورم همش دنبال علائم میگردم تو خودم دعا کن ساک منم مشون بده قلبشم بزنه 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 رو ...

مطمئن باش حاملگيت خوب پيش ميره خونسرد باش

١٠ روز ديگه برو سونو ساك ديده ميشه

خارج رحمي انقد دردش زياده كه بيمارستان بستري ميشي

نميتوني بياي اينجا تاپيك بزني كه دور از جونت

هرگز زنداني گذشته ات نباش، آن فقط يك درس بود نه حبس ابد...
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز