2777
2789

ینی چی عکس؟

یِکاری کردی با من که یِجوری شَم،    یِکار کردی چِشات تمومِ عالَم شه                                      یِکار کردی بگم بی تو نمیتونَم،     یِکار کردی دِلَم از ریشه آدم شه      شُدی  قلب و تَن و روحَم،   شُدی بال و پَر و جونَم،     شُدی همه ی منظورَم.                                                                                                                                                         شُدی گرمایِ این خونَم،     شُدی هرچی که میدونم و رو هر صحبتِت زومَم

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


عکس کارتکس اصلی 

خوده سوالا منظورته؟؟ 

سوال هرکسی با بقیه فرق میکنه کد بندیه 

بعدشم گوشیو میگیرن و تا لحظه پاسخ دهی گوشیو نمیدن چجوری میخاد کسی عکس بگیره

یِکاری کردی با من که یِجوری شَم،    یِکار کردی چِشات تمومِ عالَم شه                                      یِکار کردی بگم بی تو نمیتونَم،     یِکار کردی دِلَم از ریشه آدم شه      شُدی  قلب و تَن و روحَم،   شُدی بال و پَر و جونَم،     شُدی همه ی منظورَم.                                                                                                                                                         شُدی گرمایِ این خونَم،     شُدی هرچی که میدونم و رو هر صحبتِت زومَم
خیلی ها یواشکی میگیرن بدبختی الان من پیدا نمیکنم

نخ اصلا یواشکی نمیشه من فروردین یا اردیبهشت ازمون دادم افسر گفت امسال سوالا عوض شده و از تهران اومده و شما اولین نفرایین ک این سوالارو پاسخ میدین

یِکاری کردی با من که یِجوری شَم،    یِکار کردی چِشات تمومِ عالَم شه                                      یِکار کردی بگم بی تو نمیتونَم،     یِکار کردی دِلَم از ریشه آدم شه      شُدی  قلب و تَن و روحَم،   شُدی بال و پَر و جونَم،     شُدی همه ی منظورَم.                                                                                                                                                         شُدی گرمایِ این خونَم،     شُدی هرچی که میدونم و رو هر صحبتِت زومَم
اره من تا حالا دوبار افتادم دارم دیوونه میشم 

بابا ب جای این که وقتتو بذاری برای این کارای بیهوده برو خود کتابو بخون

غیرممکنه کتابو بخونی و بیفتی

ولی خیلیا که تو این سایت و اون سایت دنبال نمونه سوال هستن و کتابو میذارن کنار می افتن

تمام اپلیکیشن های آزمونهای آیین نامه خصوصا ۹۷ و ۹۸ رو نصب کن از برنامه بازار و فقط فقط تست بزن.

ما سُرخ ترین حادثه فوتبالیم❤❤❤❤❤❤قرار بود فوتبال فقط در حد سرگرمیم بشه یهو پرسپولیس شد تماااام زندگیم و این یعنی افتخار🖐👍
نخ اصلا یواشکی نمیشه من فروردین یا اردیبهشت ازمون دادم افسر گفت امسال سوالا عوض شده و از تهران اومده ...

نمیتونی بگی چ سوالایی اومده بود من تا حالا دوبار رد شدم 

نمیتونی بگی چ سوالایی اومده بود من تا حالا دوبار رد شدم 

ائین نامه اصلیه ازون فصل های فنی برا من حتی یه سوال هم نیومده با اینکه فول خونده بودم 

همون سوال هایی ک تو نرم افزارا میخوندم و تست میزدم دقیقا کپ همونا بود 

یِکاری کردی با من که یِجوری شَم،    یِکار کردی چِشات تمومِ عالَم شه                                      یِکار کردی بگم بی تو نمیتونَم،     یِکار کردی دِلَم از ریشه آدم شه      شُدی  قلب و تَن و روحَم،   شُدی بال و پَر و جونَم،     شُدی همه ی منظورَم.                                                                                                                                                         شُدی گرمایِ این خونَم،     شُدی هرچی که میدونم و رو هر صحبتِت زومَم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز