2777
2789
عنوان

آمپول رگام

156 بازدید | 43 پست

سلام به همه خانوما من ۲۷هفته و ۳روزمه.دکتر برام آمپول رگام نوشته.منتها نمیدونم چه قیمتیه الان و چه عوارضی داره؟کلا جایی رو میشناسید که رایگان باشه؟بیمم تامین اجتماعیه تهران هستم.خواهشا راهنماییم کنید

بیاین برای هم دعا کنیم و یه صلوات بفرستیم✋

فک نکنم زیاد باشه

تا اونجایی که یادمه 95 

80 تومن بود

من زدم ولی بعد زایمانم

خدایا هرجای ایرانم که دست میزنم درد میکند خودت مراقبمون باش😞                                                   عضو کمپین مبارزه با کلمات تهوع آورِ:شوشو(شوهر)  عِجقم(عشقم)🙊آخایی(شوهر) 🙊عجیجم(عزیزم)  پِری  آقایی(شوهر)  آز(آزمایش)  سز(سزارین)  اپی(ایپلاسیون)😳خخخخ(خندیدن مجازی)😤ازد(ازدواج)😞تودلی(جنین)😩چِلا(چرا)😖پسمل(پسر)😏دخمل(دختر)😕ریپ(ریپلای)😯رل(دوست پسر و دختر)😭دویوق(دروغ)😭عخی(آخی)👊پروف(پروفایل)😛خوشمل(خوشگل)👊کنجد(بچه)😩😩😩ز (زنگ زدن)😨                              

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


یعنی گفته الان بزنی؟

خدایا هرجای ایرانم که دست میزنم درد میکند خودت مراقبمون باش😞                                                   عضو کمپین مبارزه با کلمات تهوع آورِ:شوشو(شوهر)  عِجقم(عشقم)🙊آخایی(شوهر) 🙊عجیجم(عزیزم)  پِری  آقایی(شوهر)  آز(آزمایش)  سز(سزارین)  اپی(ایپلاسیون)😳خخخخ(خندیدن مجازی)😤ازد(ازدواج)😞تودلی(جنین)😩چِلا(چرا)😖پسمل(پسر)😏دخمل(دختر)😕ریپ(ریپلای)😯رل(دوست پسر و دختر)😭دویوق(دروغ)😭عخی(آخی)👊پروف(پروفایل)😛خوشمل(خوشگل)👊کنجد(بچه)😩😩😩ز (زنگ زدن)😨                              
عوارض داره؟

گروه خونیت منفیه و شوهرت مثبت؟

خدایا هرجای ایرانم که دست میزنم درد میکند خودت مراقبمون باش😞                                                   عضو کمپین مبارزه با کلمات تهوع آورِ:شوشو(شوهر)  عِجقم(عشقم)🙊آخایی(شوهر) 🙊عجیجم(عزیزم)  پِری  آقایی(شوهر)  آز(آزمایش)  سز(سزارین)  اپی(ایپلاسیون)😳خخخخ(خندیدن مجازی)😤ازد(ازدواج)😞تودلی(جنین)😩چِلا(چرا)😖پسمل(پسر)😏دخمل(دختر)😕ریپ(ریپلای)😯رل(دوست پسر و دختر)😭دویوق(دروغ)😭عخی(آخی)👊پروف(پروفایل)😛خوشمل(خوشگل)👊کنجد(بچه)😩😩😩ز (زنگ زدن)😨                              
آره دیگه

وا

بعد زایمان میزنن که اگه دوباره بچه دار شدی یرقان نگیره

خدایا هرجای ایرانم که دست میزنم درد میکند خودت مراقبمون باش😞                                                   عضو کمپین مبارزه با کلمات تهوع آورِ:شوشو(شوهر)  عِجقم(عشقم)🙊آخایی(شوهر) 🙊عجیجم(عزیزم)  پِری  آقایی(شوهر)  آز(آزمایش)  سز(سزارین)  اپی(ایپلاسیون)😳خخخخ(خندیدن مجازی)😤ازد(ازدواج)😞تودلی(جنین)😩چِلا(چرا)😖پسمل(پسر)😏دخمل(دختر)😕ریپ(ریپلای)😯رل(دوست پسر و دختر)😭دویوق(دروغ)😭عخی(آخی)👊پروف(پروفایل)😛خوشمل(خوشگل)👊کنجد(بچه)😩😩😩ز (زنگ زدن)😨                              
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز