2777
2789
عنوان

خواستگاری

| مشاهده متن کامل بحث + 777 بازدید | 49 پست

چقدر کارشون اشتباهه خوب یکدفعه پسرو هم بیارن و خرج تراشی نکن واس بقیه

محمود دولت آبادی در کتاب کلیدر میگه : در من چیزی کم بود و در زندگانی هم چیزی کج بود ؛ میان ما و زندگانی چیزی گنگ بود ؛ ما دیر آمدیم یا زود ، هر چه بود ، به موقع نیامدیم ؛ گذشت و بهتر که میگذرد....

واسه ماهم اینطوریه ولی بعضیا کلا واسه تفریح میرن حواستون باشه هرکس راه ندین

نه اینا اولین بارشون بود میرفتن خواستگاری معرفی شده بود از طرف آشنا. از اونایی نبودن که همه جا شماره دختر بگیرن 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

والا نمیدونم چهار نفر زل زده بودن به من با هم پچ پچ میکردن آخرشم عمه اش صحبت رو شروع کرد 

بدم میاد اه ، پس با این رفتار های بی ادبانه برات مهم نباصه نظرشون هر رفتار کوچیکی که نشون بدن و بد باشه مثل پچ پچ کردن و اینا بعدا قراره ۱۰ برابر باشه :| خرشون از رو پل میگذره و این حرفا

متاسفم كه هنوز ازدواج كردن مثه خريد كالا ميمونه!!! واقعا شان خودتو در اين ميبيني يه عده زن بيان و ا ...

تبریزم. عزیزم چاره دیگه ای ندارم مدل خواستگاری اینجا اینطوریه حتی گفتیم پسرو بیارین گفتن اول خودمون یه بار میایم بعد 

معلوم نیست زیاد دلت را خوش نکن ممکنه خوردنی هاتون را فقط پسندیده باشند.

آخه چند هفته پیش یه نفر هم اومده بود اونا فقط شربت خوردن و کمتر از ده دقیقه نشستن و رفتن 

تبریزم. عزیزم چاره دیگه ای ندارم مدل خواستگاری اینجا اینطوریه حتی گفتیم پسرو بیارین گفتن اول خودمون ...

يعني چي چاره نداري

تبريز شهر به اين بزرگي و مدرني،خودت براي خودت تصميم بگير!!

فرض كن اين شكلي ازدواج كردي،واقعا هدفت از ازدواج چيه؟توليد مثل و مراسم عروسي و جشن؟؟!!

بزرگترین شکوه ما در هرگز نیفتادن نیست، بلکه در برخاستن پس از هر بار سقوط است.
يعني چي چاره نداري تبريز شهر به اين بزرگي و مدرني،خودت براي خودت تصميم بگير!! فرض كن اين شكلي ازدو ...

خب واقعا چیکار کنم من اهل دوستی نیستم یعنی کسایی که واسه دوستی میان هدف شون چیز دیگه اس نه ازدواج. 

خب واقعا چیکار کنم من اهل دوستی نیستم یعنی کسایی که واسه دوستی میان هدف شون چیز دیگه اس نه ازدواج.&n ...

با چه افكار بي خودي ذهنتونو شست و شو دادن!!

ادم بايد دلبسته كسي بشه بعد بفكر ازدواج بيوفته!

پس ما كه دوست بوديم چجوري ازدواج كرديم!!

بزرگترین شکوه ما در هرگز نیفتادن نیست، بلکه در برخاستن پس از هر بار سقوط است.
خب جلسه اول نمیارن که. نمیدونم ها اینجا اینطوریه شاید شهرای دیگه ببرن 

جلسه اول هم میارن،ادب حکم میکنه

با کتوژنیک ۱۳ کیلو کم کردم ،شروع چالش با بامداد خمار ۶۲۵۰۰،وزن هدف ۵۸                                         فروش آنلاین اکسسوری دارم @rose_accessori 
جلسه اول بوده فقط خانمها اصولا اینطوری چیزی نمیارند

برای ما جلسه اول که خانم ها هم میان میارن

با کتوژنیک ۱۳ کیلو کم کردم ،شروع چالش با بامداد خمار ۶۲۵۰۰،وزن هدف ۵۸                                         فروش آنلاین اکسسوری دارم @rose_accessori 
با چه افكار بي خودي ذهنتونو شست و شو دادن!! ادم بايد دلبسته كسي بشه بعد بفكر ازدواج بيوفته! پس ما ...

نه والا من برام پیش نیومده. اینم بگم که دوستی و دل بستنو هم تجربه کردم اونم نزدیک دو سال. ولی با آدمی افتادم که پیرم کرد تو این دو سال. هر چقدر چشممو رو بدی هاش بستم فایده نداشت. کسی بود که حتی یه شغل نداشت. دوستی از نظر من یعنی پیر شدن اینقدر که من اذیت شدم. از اون بعد دیگه ازدواج سنتی رو ترجیح دادم. برای خودمم خیلی سخته انتخاب شدن اینقدر استرس میکشم و احساس حقارت میکنم که اگه یکی پسندم نکنه ولی چاره ای جز این ندارم 

نه والا من برام پیش نیومده. اینم بگم که دوستی و دل بستنو هم تجربه کردم اونم نزدیک دو سال. ولی با آدم ...

گل كاشتي!

با كسيكه معيارهاي اوليه ات رو عم نداشته دو سال موندي بعد ميگي فايده نداره!!!

باش برو بشين هي يه مشت زن بيان خونتون جلوشون بذا يد و بردارييد تازه نظرم بدن!

خوشبخبخت شيد.

بزرگترین شکوه ما در هرگز نیفتادن نیست، بلکه در برخاستن پس از هر بار سقوط است.
گل كاشتي! با كسيكه معيارهاي اوليه ات رو عم نداشته دو سال موندي بعد ميگي فايده نداره!!! باش برو بشي ...

ممنونم. عقاید هر کسی متفاوته. از نظر من دوستی یعنی سوءاستفاده از دختر. شما هم خوشبخت باشین و شبتون بخیر 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز