سلام دوستان. اگه خواستگاری بیاد که (فقط خانم ها) بعد خوردن شربت بشینن و نرن و میزبان بره و میوه درست کنه ولی بازم نرن و بشینن و شکلات و میوه هم بخورن یعنی دختر رو پسندیدن یا نه؟ چون بعضیا میگن اگه خوششون نیاد چند دقیقه میشینن و چیزی نمیخورن و زود میرن. ممنون میشم نظرتون رو بگین
چقدر کارشون اشتباهه خوب یکدفعه پسرو هم بیارن و خرج تراشی نکن واس بقیه
محمود دولت آبادی در کتاب کلیدر میگه : در من چیزی کم بود و در زندگانی هم چیزی کج بود ؛ میان ما و زندگانی چیزی گنگ بود ؛ ما دیر آمدیم یا زود ، هر چه بود ، به موقع نیامدیم ؛ گذشت و بهتر که میگذرد....
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
والا نمیدونم چهار نفر زل زده بودن به من با هم پچ پچ میکردن آخرشم عمه اش صحبت رو شروع کرد
بدم میاد اه ، پس با این رفتار های بی ادبانه برات مهم نباصه نظرشون هر رفتار کوچیکی که نشون بدن و بد باشه مثل پچ پچ کردن و اینا بعدا قراره ۱۰ برابر باشه :| خرشون از رو پل میگذره و این حرفا
با چه افكار بي خودي ذهنتونو شست و شو دادن!! ادم بايد دلبسته كسي بشه بعد بفكر ازدواج بيوفته! پس ما ...
نه والا من برام پیش نیومده. اینم بگم که دوستی و دل بستنو هم تجربه کردم اونم نزدیک دو سال. ولی با آدمی افتادم که پیرم کرد تو این دو سال. هر چقدر چشممو رو بدی هاش بستم فایده نداشت. کسی بود که حتی یه شغل نداشت. دوستی از نظر من یعنی پیر شدن اینقدر که من اذیت شدم. از اون بعد دیگه ازدواج سنتی رو ترجیح دادم. برای خودمم خیلی سخته انتخاب شدن اینقدر استرس میکشم و احساس حقارت میکنم که اگه یکی پسندم نکنه ولی چاره ای جز این ندارم