2777
2789
عنوان

خانوما بیاید🙏🙏

40 بازدید | 3 پست

سلام من رشته علوم انسانی هستم 

میخوام واسه دانشگاه انتخاب رشته کنم به نظرتون رواشناسی،حقوق،مدیریت،حسابداری یا هرچیزی ک فک میکنین اینده کاریش خوب هست رو بهم معرفی کنید یا نظرتونو بگید لطفاااا🙏🙏🙏من کسیو ندارم راهنماییم کنه!!

#پیام_نور

روانشناسی اصلا انتخاب نکن. حقوق هم اگه پول و نفوذ و آشنا داری انتخاب کن. حسابداری توی آموزشگاه هم ...

چرا روانشناسی رو انتخاب نکنم خیلیا میگن خوبه و منم به انتخابش فک میکنم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چرا روانشناسی رو انتخاب نکنم خیلیا میگن خوبه و منم به انتخابش فک میکنم

اصلا بدرد نمیخوره. اگه امکانش هست معلم بشی انتخاب کن.

در غیر اینصورت یک در هزار اگه بهزیستی بخواد. کلی حقوقش کمه و همه اش با افراد و خانواده اعتیاد و زندانی و سرکار داری.

توی زندگی خودت هم مشکلی پیش بیاد با نیشخند و تمسخر میگن مثلا روانشناسه.

اگه پول داشتی د دفتر زدی. برای مردم زیاد نمیتونی کاری کنی.

 میان کلی پول میدن و بیمه هم مشاوره رو نمیده. بعد تاثیری نمیبینن کلی ناله و نفرین میکنن.

بهترین قسمتش اینه خیییلی پولدار باشی و مهد بزنی. هر روز یه ننه بابایی بیاد بگه پای بچه ام زخمی شده و ....

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز