2777
2789
عنوان

یه سوال دارم

4730 بازدید | 25 پست

لطفا نخندین و اذیت نکنین

من یه ماه پیش سرما خوردم.بعد اون وقتی اب دهنمو قورت میدم جفت گوشام صدا میده.تقریبا بلنده.خیلی اذیتم میکنه افسرده شدم.همش گریه. شما گوشتون موقع قورت دادن یا خمیازه صدا نمیده؟

باردار هم هستم شش ماهمه. بیچاره بچم...

خدایا ممنونم ازت که خیر و برکت و شادی و آرامش و "نعمت شاکر بودن" رو به من عطا کردی ♥♥♥ خدا عاششششقتم♥♥♥

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یه دکتر برین شاید چرک کرده شاید ترشح داره من بچگیم اینجوری شدم مثل صدای شکستن نون خشک تیک میکنه درست ...

دکتر رفتم نفهمیده چیه

دارو هم خوردم فایده نداشته

خدایا ممنونم ازت که خیر و برکت و شادی و آرامش و "نعمت شاکر بودن" رو به من عطا کردی ♥♥♥ خدا عاششششقتم♥♥♥
چرا از منم اینجور میشد یه صدا تق تق مانندی میکرد بعد یه مدت خودش درست شد    

توروخدا راست میگی،کچند وقت اینجوری بود؟

واسه من انگار تق تق میکنه.بعد سرماخوردگی اینجوری شدی؟

خدایا ممنونم ازت که خیر و برکت و شادی و آرامش و "نعمت شاکر بودن" رو به من عطا کردی ♥♥♥ خدا عاششششقتم♥♥♥
توروخدا راست میگی،کچند وقت اینجوری بود؟ واسه من انگار تق تق میکنه.بعد سرماخوردگی اینجوری شدی؟

یادم نیست دقیق بعد سرماخوردگی بود یا نه ولی دوبار اینطوری شدم. محلش ندادم خودم. ولی شاید یه هفته اینجوری میموند بعدش خودش درست شد.

یه دکتر برین شاید چرک کرده شاید ترشح داره من بچگیم اینجوری شدم مثل صدای شکستن نون خشک تیک میکنه درست ...

شما چیکار کردین خوب شد؟من انتی بیوتیک خوردم سرماخوروگیم خوب شده

شنوایی سنجی هم رفتم گفت عفونت نداره

خدایا ممنونم ازت که خیر و برکت و شادی و آرامش و "نعمت شاکر بودن" رو به من عطا کردی ♥♥♥ خدا عاششششقتم♥♥♥
یادم نیست دقیق بعد سرماخوردگی بود یا نه ولی دوبار اینطوری شدم. محلش ندادم خودم. ولی شاید یه هفته این ...

واسه من یه ماهه بدون ذره ای خوب شدن یا کمترشدن صداش همونجور مونده

خدایا ممنونم ازت که خیر و برکت و شادی و آرامش و "نعمت شاکر بودن" رو به من عطا کردی ♥♥♥ خدا عاششششقتم♥♥♥
یادم نیست دقیق بعد سرماخوردگی بود یا نه ولی دوبار اینطوری شدم. محلش ندادم خودم. ولی شاید یه هفته این ...

واسه شمام موقع قورت دادن و خمیازه تق تق میکرد؟

خدایا ممنونم ازت که خیر و برکت و شادی و آرامش و "نعمت شاکر بودن" رو به من عطا کردی ♥♥♥ خدا عاششششقتم♥♥♥
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز