پیگیر تاپیکای دیروزم راجع به اثاث کشی خواهرشوهرم به طبقه زیرین مااااا...
حالا امروز صبح اومدن دارن میچینن و مرتب میکنن خواهرشوهرام باهم سه نفری
یخچال وگازشون رو دیشب وصل کردن کثمنم کلی دیشب بهشون از نظر چای و اب و شربت و شیرینی کمک کردم
حالااااااال الان بنظرتون برم پایین یا نرم بزارم راحت باشن
برای ناهارم زنگ زدم دعوت کردم ولی گفتن دلشون ساندویچ میخاد میگیین برای ماهم میگیرن