2777
2789
عنوان

بمونم یا برم؟؟؟؟؟

266 بازدید | 17 پست

پیگیر تاپیکای دیروزم راجع به اثاث کشی خواهرشوهرم به طبقه زیرین مااااا...

حالا امروز صبح اومدن دارن میچینن و مرتب میکنن خواهرشوهرام باهم سه نفری

یخچال و‌گازشون رو دیشب وصل کردن کثمنم کلی دیشب بهشون از نظر چای و اب و شربت و شیرینی کمک کردم

حالااااااال الان بنظرتون برم پایین یا نرم بزارم راحت باشن

برای ناهارم زنگ زدم دعوت کردم ولی گفتن دلشون ساندویچ میخاد میگیین برای ماهم میگیرن

یک روزی که خوشحال تر بودم می آیم و می نویسم کهاين نیز بگذرد مثل همیشه که همه چیز گذشته است

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اگه هندونه ای چیزی دارین بردار برو یه سر بزن.بعد بگو کاری ازم برمیاد؟؟؟؟اگه کمک خواستن بمون.نخواستن ...

شریت دیشب بردم تموم شده هیچی ام نداریم تو‌خونه

یک روزی که خوشحال تر بودم می آیم و می نویسم کهاين نیز بگذرد مثل همیشه که همه چیز گذشته است
برم چی بگم اخه نمیکن اومده فضولی


یک چای بریز و برو. من شرایط مشابهی داشتم البته خونه مادرشوهرم. برادر شوهرم و خانومش که مهمون چند روزه خونه مادرشوهرم بودن یک سر نیومدن پایین، من دلخور شدم. به نظرم یک چای بریز و برو بهشون تعارف کن و بعد بیا بالا، بگو اگر کمکی خواستین حتما به منم بگین. خوشرو باش

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز