از اول هفته یک روز در میون پهلو درد دارم و زیر دلم انگار یه چیزی فرو میکنن، س ی ن ه درد دارم، 29 م موعدمه، هشت روز از خوردن قرص پروژسترون م میگذره خوردم که پریود بشم سر وقتش، ولی خب هنوز نشدم، این چیزایی که گفتم میتونه عوارض قرص باشه؟ این درد ایی که یه روز میاد یه روز دیگه نیست میتونه علامت بارداری باشه؟ هر وقت درد دارم دلمو خوش میکنم به بارداری ولی وقتی تموم میشه میگم توهمه😔 ده روز بعد از اتمام قرص مدروکسی پروژسترون وقت دارم پریود بشم یا 12 روز؟