2777
2789

ما میگیم کوکوی سیبزپینی.

سیب زمینی پخته با تخم مرغ و ادویه قاطی کن بعد سرخش کن

مدرس دانشگاه، مدرس تخصصی دوره های آموزشی. مدرس نرم افزار excel, power bi, comfar, msp. Spss . کارمند پتروشیمی

سیب زمینی رو ابپز کن،یا بکوب یا رنده کن،پیاز رنده شده،تخم مرغ،سیر رنده شده،فلفل نمک زردچوبه بزن مخلوط کن قاش قاشق تو روغن سرخ کن

هنر بزرگ هنر فاصله هاست .آدمها زیاد نزدیک باشند میسوزند و زیاد دور بمانند یخ میزنند،پیدا کردن نقطه درست از فاصله ها رنج و ریاضت بسیار میخواهد                 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سیب زمینی رنده کن پیازم رنده کن ، پیاز نصف مقدار سیب زمینی خوب ابشونو بگیر گوشت چرخ کرده دلخواهه بریز ادویه بزن در حدی ک مواد یدست شه تخم مرغ بزن بزار سرخ شه

⁦✔️⁩ نمیتونی همرو راضی نگه داریی⁦

سیب‌زمینی نپخته و خام رو رنده کن با رنده ریز 

پیاز و سیر رو رنده درشت 

تخم مرغ 

ادویه 

مقدار کمی سبزی خورشتی یا کوکویی... 

سرخ کن و نوش جان کن 😋

 #یه_نصیحت‌_دوستانه‌🤔 می‌دونی رفیق؛حقیقتش‌ اینه که هممون‌ یه روزی پیر میشیم‌...نه چهره‌ای که الان داریم برامون می‌مونه نه این بر و بازو‌ و هیکلی‌ که احیاناً به هم زدیم!☝️اون روزی که این سرمایه‌ها از دست بره، دیگه فقط خاطره‌هایی که باهاشون‌ ساختیم مهمه‌...👈 اینکه‌ هیکل و قیافه و از همه مهم‌تر دلمون رو برای چی گذاشتیم وسط ؟؟❌برای رابطه‌های نادرست؟❌برای آدمای نادرست؟❌برای کارای‌ نادرست؟چند ثانیه خودِ پیر‌ و از رنگ و رو افتاده‌‌مون رو تصور‌ کنیم؛ چی از دست دادیم تو این‌ سال‌ها...؟؟ درست زندگی کنیم،همونطور که خدا ازمون خواسته...

من همیشه آبپز درست میکنم اینبار میخام نپخته رنده کنم

اگه میخای نپخته رنده کنی پس باید حتما بهش آرد بزنی

مدرس دانشگاه، مدرس تخصصی دوره های آموزشی. مدرس نرم افزار excel, power bi, comfar, msp. Spss . کارمند پتروشیمی

من همیشه آبپز درست میکنم اینبار میخام نپخته رنده کنم


آب پز خیلی بدمزه ست 

من همیشه نپخته درست میکنم

 #یه_نصیحت‌_دوستانه‌🤔 می‌دونی رفیق؛حقیقتش‌ اینه که هممون‌ یه روزی پیر میشیم‌...نه چهره‌ای که الان داریم برامون می‌مونه نه این بر و بازو‌ و هیکلی‌ که احیاناً به هم زدیم!☝️اون روزی که این سرمایه‌ها از دست بره، دیگه فقط خاطره‌هایی که باهاشون‌ ساختیم مهمه‌...👈 اینکه‌ هیکل و قیافه و از همه مهم‌تر دلمون رو برای چی گذاشتیم وسط ؟؟❌برای رابطه‌های نادرست؟❌برای آدمای نادرست؟❌برای کارای‌ نادرست؟چند ثانیه خودِ پیر‌ و از رنگ و رو افتاده‌‌مون رو تصور‌ کنیم؛ چی از دست دادیم تو این‌ سال‌ها...؟؟ درست زندگی کنیم،همونطور که خدا ازمون خواسته...

سیب‌زمینی نپخته و خام رو رنده کن با رنده ریز  پیاز و سیر رو رنده درشت  تخم مرغ  اد ...

🤗🤗🤗🤗

خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها....  قدر لحظات رو بدانیم
آب پز خیلی بدمزه ست  من همیشه نپخته درست میکنم

آره اونبار دوستم نپخته درست کرده بود خیلی خوشمزه بود

خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها....  قدر لحظات رو بدانیم
اگه میخای نپخته رنده کنی پس باید حتما بهش آرد بزنی

باشه گلم حتما میسی

خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها....  قدر لحظات رو بدانیم
آب پز خیلی بدمزه ست  من همیشه نپخته درست میکنم

میدونی وقتی سیب زمسنیو آب پز کردی دیگه پیاز اضافه نکن برا همین بد میشه. یبار با فرپول من درست کن واقعا همیشه خوشت میاد فقط سیب زمینی و تخم مرغ و زردچوبه و نمک فلفل، راستی تخم مرغ زیاد بزن مثلا یه سیب زمینی درشت با ۳ تا تخم مرغ.

مدرس دانشگاه، مدرس تخصصی دوره های آموزشی. مدرس نرم افزار excel, power bi, comfar, msp. Spss . کارمند پتروشیمی

میدونی وقتی سیب زمسنیو آب پز کردی دیگه پیاز اضافه نکن برا همین بد میشه. یبار با فرپول من درست کن واق ...


مرسی 

باشه بعداً یه بار اینطوری درست کنم ببینم چه جوریه 


من خودم تا حالا با سیب‌زمینی آبپز درست نکردم ولی خونه ی اقوام خوردم، دوست نداشتم..

 #یه_نصیحت‌_دوستانه‌🤔 می‌دونی رفیق؛حقیقتش‌ اینه که هممون‌ یه روزی پیر میشیم‌...نه چهره‌ای که الان داریم برامون می‌مونه نه این بر و بازو‌ و هیکلی‌ که احیاناً به هم زدیم!☝️اون روزی که این سرمایه‌ها از دست بره، دیگه فقط خاطره‌هایی که باهاشون‌ ساختیم مهمه‌...👈 اینکه‌ هیکل و قیافه و از همه مهم‌تر دلمون رو برای چی گذاشتیم وسط ؟؟❌برای رابطه‌های نادرست؟❌برای آدمای نادرست؟❌برای کارای‌ نادرست؟چند ثانیه خودِ پیر‌ و از رنگ و رو افتاده‌‌مون رو تصور‌ کنیم؛ چی از دست دادیم تو این‌ سال‌ها...؟؟ درست زندگی کنیم،همونطور که خدا ازمون خواسته...

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز