2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اطلاعاتی دارید؟؟؟


در مورد سر نه.ولی چندجا خوندم همه گفتن از بین میره.بچه من تو ۱۲ هفته گفتن تو شکمش کیست داره که تا ۱۵ هفته بیشتر دوام نیاورد و مرد

📿 ➡️ این تسبیح منه مخصوص وقتایی که میام نی نی سایت 😐
در مورد سر نه.ولی چندجا خوندم همه گفتن از بین میره.بچه من تو ۱۲ هفته گفتن تو شکمش کیست داره که تا ۱۵ ...

متاسفم

وقتی خدا هست دلیلی بر ناامیدی نیست.خدا جونم امیدم به خودته.الهی شکر

کیست توی سر خیلی شایع هستش و از بین میره.اگه اینستاگرام داری برو توی پیج سونوگرافی نیلو در موردش توضیح داده میخوای لینکشو برات بفرستم؟

📿 ➡️ این تسبیح منه مخصوص وقتایی که میام نی نی سایت 😐
کیست توی سر خیلی شایع هستش و از بین میره.اگه اینستاگرام داری برو توی پیج سونوگرافی نیلو در موردش توض ...

اره

وقتی خدا هست دلیلی بر ناامیدی نیست.خدا جونم امیدم به خودته.الهی شکر
بله  من اطلاعات دارم اینا معمولا تا قبل از ۷ماهگی جذب میشن تو سونوهای اولیه پسر منم بود ولی ت ...

یعنی چنی هفته؟؟؟؟؟اخه تا ۲۶هفته هنوز بودش

وقتی خدا هست دلیلی بر ناامیدی نیست.خدا جونم امیدم به خودته.الهی شکر
اصلا نگران نباش ،استرس های بی خودی میدن دکترا ،نینی منم داشت الان کاملا از بین رفته

چند هفته از بین رفت

وقتی خدا هست دلیلی بر ناامیدی نیست.خدا جونم امیدم به خودته.الهی شکر
در مورد سر نه.ولی چندجا خوندم همه گفتن از بین میره.بچه من تو ۱۲ هفته گفتن تو شکمش کیست داره که تا ۱۵ ...

انشا الله خداوند دامنتو سبز کنه

وقتی خدا هست دلیلی بر ناامیدی نیست.خدا جونم امیدم به خودته.الهی شکر
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز