2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


نفس باد صبا مشک فشان خواهد شد         عالم پیر دگرباره جوان خواهد شد

حس بویایی ما جمله ز کار افتاده

ما همه پیر و زمان ابن جوانی زاده

مهربان باشیم. با خودمان با پرندگان حیوانات با گلها و درختان با زمین با سالخوردگان و کودکان دنیا زیباتر میشود

[QUOTE=100955084]از بس نگاه کردی چپ گشت هر دو چشمت  گفتن ندارد ای دوست کم 

تو را چه خیال است که شعر هایت چه بلایی بر سر من میاورد

کرک وپشم که چیزی نیست چه کنم شاخ هایم را

تو را به جای همه ی کسانی که نمی شناخته ام دوست میدارم                                            تورا به جای همه ی روزگارانی که نمی زیسته ام دوست میدارم                                            برای خاطر عطر نان گرم وبرفی که اب میشود و برای نخستین گناه                                           تورا به خاطر دوست داشتن دوست میدارم        تو را به جای تمام کسانی که دوست نمی دارم    دوست میدارم    
دوش دیدم که ملایک درمیخانه زدند کچلی را بگرفتند و سرش شانه زدند

سر طاس کچلی را فر شش ماهه زدند

مهربان باشیم. با خودمان با پرندگان حیوانات با گلها و درختان با زمین با سالخوردگان و کودکان دنیا زیباتر میشود

[QUOTE=100956345][QUOTE=100955084]از بس نگاه کردی چپ گشت هر دو چشمت  گفتن ندارد ای دوست کم  تو را 😂😂

مهربان باشیم. با خودمان با پرندگان حیوانات با گلها و درختان با زمین با سالخوردگان و کودکان دنیا زیباتر میشود
[QUOTE=100956345][QUOTE=100955084]از بس نگاه کردی چپ گشت هر دو چشمت  گفتن ندارد ای دوست کم &nbs ...

کاملش کن

تو را به جای همه ی کسانی که نمی شناخته ام دوست میدارم                                            تورا به جای همه ی روزگارانی که نمی زیسته ام دوست میدارم                                            برای خاطر عطر نان گرم وبرفی که اب میشود و برای نخستین گناه                                           تورا به خاطر دوست داشتن دوست میدارم        تو را به جای تمام کسانی که دوست نمی دارم    دوست میدارم    
[QUOTE=100955084]از بس نگاه کردی چپ گشت هر دو چشمت  گفتن ندارد ای دوست کم  تو را چه خیال ...

بسیار مردمانند باشاخ در کنارت 

باچشم دل ببینی. از بنده این اشارت

مهربان باشیم. با خودمان با پرندگان حیوانات با گلها و درختان با زمین با سالخوردگان و کودکان دنیا زیباتر میشود
[QUOTE=100956345][QUOTE=100955084]از بس نگاه کردی چپ گشت هر دو چشمت  گفتن ندارد ای دوست کم &nbs ...

😄😄😄😄😄

تو را به جای همه ی کسانی که نمی شناخته ام دوست میدارم                                            تورا به جای همه ی روزگارانی که نمی زیسته ام دوست میدارم                                            برای خاطر عطر نان گرم وبرفی که اب میشود و برای نخستین گناه                                           تورا به خاطر دوست داشتن دوست میدارم        تو را به جای تمام کسانی که دوست نمی دارم    دوست میدارم    

ای وای اگر که شوهر بار دگر بپرد. از خنده های بی وقت . در اوج خواب نازش. ترسم که من نیابم گوشی و یا مودم را . وقتی که صبح گردد

مهربان باشیم. با خودمان با پرندگان حیوانات با گلها و درختان با زمین با سالخوردگان و کودکان دنیا زیباتر میشود
یعنی پوکیدم ولی باید(د)میدادی

ازبس میخوام جوابشو بسرایم دقتم کم شد  . مرا ببخش . ایم سوری  

مهربان باشیم. با خودمان با پرندگان حیوانات با گلها و درختان با زمین با سالخوردگان و کودکان دنیا زیباتر میشود
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز