2737
2734

من برای جای ترک های پوستی بعد از زایمانم از روغن آنتی استرچ مارک برند آنانه استفاده کردم که یک برند سوییسی بود.

 برای من واقعا مثل معجزه عمل کرد. حتما تو دوران بارداری قبل از ایجادترک ها یا تا وقتی که ترک ها هنوز قدیمی نشدن و قرمز هستن استفاده کنید که زود برطرف بشه. برای ترک های ایجاد شده با چاقی یا لاغری هم عالیه. لینکشو میزارم چون میدونم دغدغه خیلی از ماماناس .

ما دورادور یک خانمی رو میشناختیم که الان نزدیک پنجاه سالشون هست. ازدواج کردن و متاسفانه همسرشون اعتیاد داشت و دختر دومش که نوزاد بود از همسرش جدا شد. 

دیگه این خانم زندگیش به سختی میگذشت. همیشه مستاجری و ندارایی و فقر گریبانش رو گرفته بود با این حال آبرومند بود و با سیلی صورت خودش و بچه هاش رو سرخ میکرد. 

2731

دختر بزرگش ازدواج کرد، براش مقدور نبود جهیزیه فراهم کنه و با چشم گرون دخترش عروس شد. بعد از ازدواج دخترش یک هو همه چیز گرون شد و گرونی بیچاره اشون کرد و اون مبلغی که از یک خیریه ماهانه میدادن بهشون هم قطع شد و صاحبخونه هم جوابشون کرد من از فکرشون اصلا نمیتونستم بیام بیرون. 

بانو که خیلی خوبه یعنی همه چیز تمام هستی زیبا باکمالات متشخص خیلی قشنگه گلم

اها یاد ی چیزی افتادم اخه یکی از پسرعموهام و داداش دوستم میخوان صدام بزنن میگن بانو 😂حس پیرزنی بم دست میداد😐

حالا شنیدم که یک خانواده که پدرشون فوت کرده و مادرشون سنش بالاست، یک خونه دو طبقه دارن که پیشنهاد کردن طبقه دوم رو به ایشون و دخترش بدن تا ساکن شن، به اضافه پرداخت تمام قبض ها و هزینه خورد و خوراک + یک حقوق ثابت. 

فقط آشپزی اون خانم پیر رو به عهده بگیرن و چایی دم کنن براش . اون خانم پیر هم اصلا از پا افتاده نیست ها که پوشکی و اینا باشه اصلا خیلی هم سرحاله فقط تنهاست. در ضمن گفتن طبقه بالا در اختیار رفت و آمد هم آزاد که استقلالشون حفظ بشه. از اونجایی که اون خانواده رو هم دورادور میشناسیم میدونیم که خیلی به فکر هستن 

2740

توی شرایطی که بی پول و بی خونه باشی توی این شرایط وحشتناک تنها و بی سرپرست یک هو این اتفاق بیوفته به نظرم عادی نیست بلکه نظر و لطف بهشون شده . چون این خانم درسته تمام جوونیش توی فقر گذشت ولی خیلی با عزت نفس و مهربون بود . همین گفتم شماهم از گره گشایی کار یک نفر شاید خوشحال بشید 

2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز