2737
2734


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ما دورادور یک خانمی رو میشناختیم که الان نزدیک پنجاه سالشون هست. ازدواج کردن و متاسفانه همسرشون اعتیاد داشت و دختر دومش که نوزاد بود از همسرش جدا شد. 

دیگه این خانم زندگیش به سختی میگذشت. همیشه مستاجری و ندارایی و فقر گریبانش رو گرفته بود با این حال آبرومند بود و با سیلی صورت خودش و بچه هاش رو سرخ میکرد. 

2728

دختر بزرگش ازدواج کرد، براش مقدور نبود جهیزیه فراهم کنه و با چشم گرون دخترش عروس شد. بعد از ازدواج دخترش یک هو همه چیز گرون شد و گرونی بیچاره اشون کرد و اون مبلغی که از یک خیریه ماهانه میدادن بهشون هم قطع شد و صاحبخونه هم جوابشون کرد من از فکرشون اصلا نمیتونستم بیام بیرون. 

بانو که خیلی خوبه یعنی همه چیز تمام هستی زیبا باکمالات متشخص خیلی قشنگه گلم

اها یاد ی چیزی افتادم اخه یکی از پسرعموهام و داداش دوستم میخوان صدام بزنن میگن بانو 😂حس پیرزنی بم دست میداد😐

حالا شنیدم که یک خانواده که پدرشون فوت کرده و مادرشون سنش بالاست، یک خونه دو طبقه دارن که پیشنهاد کردن طبقه دوم رو به ایشون و دخترش بدن تا ساکن شن، به اضافه پرداخت تمام قبض ها و هزینه خورد و خوراک + یک حقوق ثابت. 

فقط آشپزی اون خانم پیر رو به عهده بگیرن و چایی دم کنن براش . اون خانم پیر هم اصلا از پا افتاده نیست ها که پوشکی و اینا باشه اصلا خیلی هم سرحاله فقط تنهاست. در ضمن گفتن طبقه بالا در اختیار رفت و آمد هم آزاد که استقلالشون حفظ بشه. از اونجایی که اون خانواده رو هم دورادور میشناسیم میدونیم که خیلی به فکر هستن 

2738

توی شرایطی که بی پول و بی خونه باشی توی این شرایط وحشتناک تنها و بی سرپرست یک هو این اتفاق بیوفته به نظرم عادی نیست بلکه نظر و لطف بهشون شده . چون این خانم درسته تمام جوونیش توی فقر گذشت ولی خیلی با عزت نفس و مهربون بود . همین گفتم شماهم از گره گشایی کار یک نفر شاید خوشحال بشید 

2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687