2777
2789
عنوان

چیکار کنم

44 بازدید | 0 پست

من تقریبا 4 ماهه اقدامم تنبلی دارم مشکل هورموني، پرولاکتین و تیروئید و اینا ندارم، شوهرم سالمه، منتظرم پریود شم قرصامو بخورم برا بارداری بعدم آمپول بزنم، ولی استرس اذیتم میکنه، هر وقت یه زن حامله میبینم ته دلم خالی میشه، چیکار کنم، کیا مشکل منو داشتن یا دارن

هرچه در جستجوی آنی، آنی 💚

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز