من تقریبا 4 ماهه اقدامم تنبلی دارم مشکل هورموني، پرولاکتین و تیروئید و اینا ندارم، شوهرم سالمه، منتظرم پریود شم قرصامو بخورم برا بارداری بعدم آمپول بزنم، ولی استرس اذیتم میکنه، هر وقت یه زن حامله میبینم ته دلم خالی میشه، چیکار کنم، کیا مشکل منو داشتن یا دارن