2777
2789
عنوان

کیا شاغل اند؟؟؟

436 بازدید | 27 پست

صبحتون بخیر....

جالب میشه که شوهر مرخصی داده باشن بعدخانوم صبح زود پاشه بره...تازه میفهمی اون طفلکیا چی می کشن😜آقامون بخواب بخواب.من باید بروم😄😄😄

من معلم هنرم😊😊توآموزشگاه تدریس دارم....

💚||•بیا و ایوان دلم را چراغانی کن•||💚

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بنظر من تا کار نری و صبح زود بیدار نشی قدر روزای تعطیل و استراحت و سفر و اینا را نداری. من که ساعت ک ...

منم دوست دارم.خوبه.چیه اخه ادم همش بشینه توخونه.اینجوری از خودت کار کشیدی.من کلا روزایی که میرم تدریس یا ورزش خیلی خیلی سرحال تر از روزای عادی ام.هرچندکه صبح زودبیدارمیشم و خواب نازو میزنم تو گوشش😄😂

💚||•بیا و ایوان دلم را چراغانی کن•||💚
زنانگی نکردم هیچ وقت.هم خودم هم خواهرم همیشه مثل مرد کار کردیم

خب تجربه کن.چیز عجیب و سختی نیست.منم تاقبل از ازدواج یه دختر جوون بودم که حتی یه کفش پاشنه بلندهم نداشتم.یامشغول درس خوندن بود یا کارکردن.از هفده سالگی تدریس کردم و مشغول بودم.باهرآدمی هم که توفکر کنی کارکردم . خوب . بد . هرجور آدمی هم به پستم خورده . یه وقتایی یادم میرفت دخترم و باید لطافت داشته باشم انقدر که درگیر کار بودم و مجبور بودم دنبال حقم باشم....

براهمین بعد از ازدواج تازه فهمیدم زن باید چجوری باشه....خیلی تلاش کردم . و شد . هیچیت نیست . زنانگی تو وجود هر زنی هست. فقط کافیه بیاریش بیرون و رو کنیش☺☺☺☺💝💝😊😊😊😍😍😍🌟🌟


💚||•بیا و ایوان دلم را چراغانی کن•||💚
زنانگی نکردم هیچ وقت.هم خودم هم خواهرم همیشه مثل مرد کار کردیم

جودی جان کار جوهر انسانه. 

من خودم وقتی سفارش کار دارم انقدر سرحالم حتی شب دیر بخابم و خسته باشم صبح با اشتیاق پا میشم

ولی وقتایی که ندارم انقدر عبوسم انگار دنیام داره به اخر میرسه

She is everything I ever wanted.... 
خب تجربه کن.چیز عجیب و سختی نیست.منم تاقبل از ازدواج یه دختر جوون بودم که حتی یه کفش پاشنه بلندهم ند ...

منم از ۲۱ سالگی کار کردم ولی واقعا یه وقتایی احساس میکنم زیادی به خودم فشار آوردم.البته از زمانی که بچه دار شدم کارمو سبک تر کردم 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز