ثیمنا مدیر عضویت: 1397/08/14 تعداد پست: 20 عنوان بارداری | مشاهده متن کامل بحث + 87 بازدید | 17 پست توهفته ۷بارداریم سونو دادم هماتوم ۳۱×۱۴mmامروز بعد۶روز لکه بینی خونریزی افتادم تو سونو ضربان قلب بچه شنیده نشد چیکار کنم؟؟ 1398/05/19 | 00:15 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
ramin90 عضویت: 1398/03/07 تعداد پست: 5877 برا منم فک کنم تشکیل شده ضربان نداره لخته بزرگ گوشت ازم اومد فک کنم سقط شد فردا باید برم دکتر منم لخته بزرگ میدیدم.جنین افتاد اما جفت چسبیده بود و نیفتاد.اخرش کورتاژ کردم یادبگیر بیشتر کارهایی که انجام میدی دلیل و منطق نمیخواد، انجام بده چون دوست داری،چون باحاله.چون دلت خوش میشه...
ثیمنا مدیر استارتر عضویت: 1397/08/14 تعداد پست: 20 منم لخته بزرگ میدیدم.جنین افتاد اما جفت چسبیده بود و نیفتاد.اخرش کورتاژ کردم برا من که هنوز جفت نداره اخه دکتر گفت جفت هنوز زوده که تشکیل بشه
ramin90 عضویت: 1398/03/07 تعداد پست: 5877 برا من که هنوز جفت نداره اخه دکتر گفت جفت هنوز زوده که تشکیل بشه اها.شایدم.اما مال من داشت البته هفته نهم سقط کردم یادبگیر بیشتر کارهایی که انجام میدی دلیل و منطق نمیخواد، انجام بده چون دوست داری،چون باحاله.چون دلت خوش میشه...