2777
2789

الاگوست

اسکالیچر

بول گاری

اترنتی

کول واتر

امیدوارم .خدا اونی که از دلت میگذره و آرزوت هست رو برآورده کنه .حاجت دل منم بده و فرزندم به بالاترین سطح و مقطع در زندگی برسه و غرق در خوشبختی و شادی باشه و فردی موفق باشه .الهی آمین 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

مرسی عزیزم.کدومش بهتره؟

بول گاری

امیدوارم .خدا اونی که از دلت میگذره و آرزوت هست رو برآورده کنه .حاجت دل منم بده و فرزندم به بالاترین سطح و مقطع در زندگی برسه و غرق در خوشبختی و شادی باشه و فردی موفق باشه .الهی آمین 
مرسی عزیز دلم.به نظر خودت کدوم بوش بهتره؟

من خودم عاشق ژاویم

کاپیتان بلک شیرینه بوش

بکهامم خوبه برا تابستون یکم خنکه

ولی بقیه رو فقط دیدم‌اقایون‌میزننو دوس دارن من دوس ندارم😐

 خــــــدا...بــزرگتــر از درد هــــای ماســت رفیــــــــق❤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز