2777
2789
عنوان

البالو پلو

82 بازدید | 9 پست

سلام بچه من امروز ۳ کیلو البالو گرفتم دمشو چیدم وشستم ابش ک رفت بادست هسته هاشونو گرفتم متاسفانه دستگاه هسته گیر نداشتم و دراخر توی نایلون بسته بندی کردم ۳ کیلو ۸ تا نایلون کردم ک هر وعده یکم درست کنم و اگر کم شد دو بسته و دراخر ابی ک ته ظرف البالو ها مونده بود ریختم داخل هر نایلون فریزر ک ابش حیف نشع چون با دست هسته جدا کرده بودم یکم اب پس داده بود الان بنظرتون موقع پخت اینا له نمیشن اصلا کار درستی کردم اب البالو رو ب کیسه نایلونایی ک داخل البالو بود اضاف کردم

عشق زندگیم همسرم 💑بهترین و شیرین ترین اتفاق زندگیم تویی همسر مهربانم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ن له نمیشن اما قبلش‌ با شکر بزار قل بخوره ک ابش‌ ورچیده‌ شه وگرنه غذات‌ شفته میشه

چن دقه باید قل بخوره عزیز

عشق زندگیم همسرم 💑بهترین و شیرین ترین اتفاق زندگیم تویی همسر مهربانم
من ابشو نمیریزم  میخورمش همون وقت  برای البالو پلو هم وقتی شکر ریختم و البالو ها پخت ...

ابشو ک با شکر میمونه اخر سر میشه شربت کرد 

عشق زندگیم همسرم 💑بهترین و شیرین ترین اتفاق زندگیم تویی همسر مهربانم
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز