2777
2789
عنوان

صافی مو

199 بازدید | 25 پست

سلام و صبح بخیر خانوما... من موهامو کوتاه کردم تا گردنم هست ولی چون وز داره و رنگ کردم خیلی بد دیده میشه...چکار کنم؟ چی بزنم به موهام که خوش حالت باشه...هفته بعد عروسی دعوتیم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اخه چطوری با چه سیستمی

منم باورم نمیشد دستگاهش شبیه اتو مو هست ولی انگار داخلش با سنگ خاصی کار شده باشه وقتی شروع به کار میکنه بوی مواد میپیچه درصورتیکه مواد نیست. انگار با حرارت بالا مو فلج میشه یه همچین حالتی الان موهای من لخته لخته. خودش میگه این دستگاو از دبی 12میلیون خریده.


والا چی بگم خب چرا موهاتو کراتین نمیکنی؟! یا حداقل اسپری ضدوز بخر از داروخانه فک کنم جواب بده

کراتین که هزینه اش زیاده .اسم اسپری و سرم مو و کرم مو و هر چی که باعث خوش حالت شدن مو بشه رو بگین.من تا حالا استفاده نکردم

منم باورم نمیشد دستگاهش شبیه اتو مو هست ولی انگار داخلش با سنگ خاصی کار شده باشه وقتی شروع به کار می ...

اینکه عالیه 

ینی صاف دائم تا رویش موی جدید ؟

میشه آدرس و شماره به من هم بدید؟

اینکه عالیه  ینی صاف دائم تا رویش موی جدید ؟ میشه آدرس و شماره به من هم بدید؟

بله عزیزم بیاین خصوصی بهتون بدم. خداییش من که نمیشناسمش ولی کارش خوب بود. اره من موهام صافه الان یکم ریشه درومده که باز میخوام برم پیشش 


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز