2777
2789
عنوان

بارداری

150 بازدید | 9 پست

53 روز پریود نشدن بی بی چک گذاشتم منفی بود چرا پریود نمیشم 1هفته رازیانه و گالاوزبون و زغفرون خوردم نشدم چکار کنم؟آمپولی که میزنن چیه اسمش؟

کاش تیکر واقعی بود اما من به رحمت بی حد و حساب خدا ایمان دارم.خدایا زود بده خوب بده

ازمایش ندادی؟؟؟ 

یه ازمایش بده بعد برو دکتر ، هر دارویی رو‌نمیشه سر خود استفاده کرد

دوستای گلم این تجربه ی من از رژیمه قبله بارداری و تعیین جنسیته نی نیه❤️اگه به کارتون اومد برام یه صلوات بفرستید🤱🤱🤰🤰🤰                                              https://www.ninisite.com/discussion/topic/3060426/تجربه-ی-من-از-رژیم-قبله-بارداری-و-جنسیته-نی-نی؟page=۱1
ازمایش ندادی؟؟؟  یه ازمایش بده بعد برو دکتر ، هر دارویی رو‌نمیشه سر خود زد

ن ندادم امروز باید برم

کاش تیکر واقعی بود اما من به رحمت بی حد و حساب خدا ایمان دارم.خدایا زود بده خوب بده

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم مثل توام

۱۷ روز تاخیر دارم

روز ۱۲ ام ازمایش دادم منفی بود

الانم دارم میرم ازمایش پرولاکتین

دکترم دس بردار نبود میگف بارداری یه آز بتا هم بغل پرولاکتین نوشته ولی من که میدونم هزینه اضافس☹

میدونم اینماه قراره مامان بشم😍مامان یه بچه سالم و خوشگل و تپلی😍خدا جووون از الان بگممممم شککررررت❤🌹دیدین گفتم اینماه مامان میشممم خدایا هزار مرتبه شکرت❤❤۹۸/۸/۸ بی بی چکم مثبت شد خداجووون قربونت بررمممم🌹🌹🌹خدایا بابت همچی ممنونم ۹۹/۴/۴ دخترم صحیح و سالم اومد بغلم🥰
منم مثل توام ۱۷ روز تاخیر دارم روز ۱۲ ام ازمایش دادم منفی بود الانم دارم میرم ازمایش پرولاکتین د ...

ناامید نباش توکل به خدا شاید معجزه شد

کاش تیکر واقعی بود اما من به رحمت بی حد و حساب خدا ایمان دارم.خدایا زود بده خوب بده
ناامید نباش توکل به خدا شاید معجزه شد

هووووف عزیزم امیدم ته کشیده

هروقت امیدوار بودم نا امید شدم

میدونم اینماه قراره مامان بشم😍مامان یه بچه سالم و خوشگل و تپلی😍خدا جووون از الان بگممممم شککررررت❤🌹دیدین گفتم اینماه مامان میشممم خدایا هزار مرتبه شکرت❤❤۹۸/۸/۸ بی بی چکم مثبت شد خداجووون قربونت بررمممم🌹🌹🌹خدایا بابت همچی ممنونم ۹۹/۴/۴ دخترم صحیح و سالم اومد بغلم🥰
ناامید نباش توکل به خدا شاید معجزه شد

شما رفتی آزمایش؟

میدونم اینماه قراره مامان بشم😍مامان یه بچه سالم و خوشگل و تپلی😍خدا جووون از الان بگممممم شککررررت❤🌹دیدین گفتم اینماه مامان میشممم خدایا هزار مرتبه شکرت❤❤۹۸/۸/۸ بی بی چکم مثبت شد خداجووون قربونت بررمممم🌹🌹🌹خدایا بابت همچی ممنونم ۹۹/۴/۴ دخترم صحیح و سالم اومد بغلم🥰
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

بیاین

_88rahaddd | 40 ثانیه پیش

استقلال

nastaran_84 | 58 ثانیه پیش

امتحان

pishikuchulu | 1 دقیقه پیش
2791
2779
2792