2789
عنوان

همسايه حسود

2251 بازدید | 55 پست

خانوما ي همسايه دارم خيلي فضول و حسوديه

ديدم خيلي حسوده تو خونم راهش ندادم

پنج ماهه خونم نيومده قبلا خيلي ميومد

خيلي هم دوس داره باردار بشه.من باردار شدم بهش نگفتم...حسودي بود ميترسيدم بگم

تا الان ك اخرا ٤ماه هستم..الان پيام داد ديگ گف باردار نيستي گفتم بيخيال بهش گفتم اره هستم.

يجوري گفت خوشبحالت اصلا لرزيدم.چيكار كنم؟؟؟؟

گاهي اوقات خسته ميشم از بچه داري،كلافه ميشم از بيداري هاي شبانه،دست تنها تو ي شهر غريب كه هيچكسو نداري بياد تا پيشت احوالت رو بگيره داغونم ميكنه،(اما)مهم اينه كه پسرم حالا تو بغلمه،همدم تنهايي هامه*****خدايااااشكرت*****تيكر بارداري دوممه💞کاربر سال ۹۷ هستم بچه ها(الان دوتا پسر دارم یکی متولد۹۸ اون یکی هم ۱۴۰۰)امیدوارم خدا تموم آرزوهاتون برآورده کنه❤️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

صدقه بزار کنار 

الان ي پنج اتو مني گذاشتم گوشه...برم بيرون بندازم صندوق صدقات

گاهي اوقات خسته ميشم از بچه داري،كلافه ميشم از بيداري هاي شبانه،دست تنها تو ي شهر غريب كه هيچكسو نداري بياد تا پيشت احوالت رو بگيره داغونم ميكنه،(اما)مهم اينه كه پسرم حالا تو بغلمه،همدم تنهايي هامه*****خدايااااشكرت*****تيكر بارداري دوممه💞کاربر سال ۹۷ هستم بچه ها(الان دوتا پسر دارم یکی متولد۹۸ اون یکی هم ۱۴۰۰)امیدوارم خدا تموم آرزوهاتون برآورده کنه❤️

چرا گفتی..چقد ساده ای دختررر

از آدم‌حسود هر چی بگی برمیاد..تو خونت راش ندیا..بیاد تو غذات و موادغذایت چیز میز بریزه

هر چی هم آورد مث نذری و اینا..یا مثلا آش پختم و گفتم هوس میکنی ..برات آوردمو..اینا..هیچکدومو نخور

کار خوبه خدا درست کنه..😍😍😍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792