من هم کم و بیش این مشکل رو داشتم یه مدت بعد بعد یه کم بهتر می شدم و دوباره تکرار می شدم. متخصص،قلب نوار و اکو اینها گرفت گفت چیز خاصی نیست. حتی متخصص ریه بهم گفت آسم داری!!!!!!!!!! رفت متخصص گوش و حلق و بینی حتی. در نهایت یه متخصص قلب بهم گفت همش به خاطر استرس و فشار های روانیه . با یه بسته آرامبخش خوب شدم خداروشکر. به همین خاطر میگم حتما متخصص قلب برو حداقلش اینه خیالت راحت میشه که قلبت مشکل نداره