2777
2789
عنوان

نفس نفس زدن😥

1695 بازدید | 17 پست

یک هفته س تا یه ذره کار میکنم یا در حالت عادی نفس نفس میزنم کمی اضافه وزن دارم ولی الان رژیمم و لاغرتر شدم، هفته پیش سرما خورده بودم خوب شدم بنظرتون برای چیه، صب فشارم افتاده بود الانم داشتم سرویس رو میشستم اومدم نشستم رو مبل به نفس نفس افتادم

هرچه در جستجوی آنی، آنی 💚

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

عزیزم حتما حتما در اسرع وقت به متخصص قلب رجوع کن

فکر میکنم تنگی نفس دارم آخه عکس از ریه م گرفت دکتر گفت مشکوکی به تنگی نفس ولی دیگه دکتر نرفتم چون مشکلی نداشتم

هرچه در جستجوی آنی، آنی 💚

عزیزم اول دکتر با گوشی های کوچیک معاینه کرد بعد عکس گرفت ؟

اره آخه سرما خوردگی شدید داشتم جوری که عفونت داشت ریه هام سرفه میکردم قفسه سینه م درد ميگرفت دیگه اون حالت برام پیش نیومد ولی الان نفس نفس زدن اذیتم میکنه

هرچه در جستجوی آنی، آنی 💚

فکر میکنم تنگی نفس دارم آخه عکس از ریه م گرفت دکتر گفت مشکوکی به تنگی نفس ولی دیگه دکتر نرفتم چون مش ...

من هم کم و بیش این مشکل رو داشتم یه مدت بعد بعد یه کم بهتر می شدم و دوباره تکرار می شدم. متخصص،قلب نوار و اکو اینها گرفت گفت چیز خاصی نیست. حتی متخصص ریه بهم گفت آسم داری!!!!!!!!!! رفت متخصص گوش و حلق و بینی حتی. در نهایت یه متخصص قلب بهم گفت همش به خاطر استرس و فشار های روانیه . با یه بسته آرامبخش خوب شدم خداروشکر. به همین خاطر میگم حتما متخصص قلب برو حداقلش اینه خیالت راحت میشه که قلبت مشکل نداره

من هم کم و بیش این مشکل رو داشتم یه مدت بعد بعد یه کم بهتر می شدم و دوباره تکرار می شدم. متخصص،قلب ن ...

خداروشکر که خوب شدی امیدوارم منم مشکلی نداشته باشم

هرچه در جستجوی آنی، آنی 💚

اره استرسم زیاد دارم

خودمم همین جوری هستم من چند ماه قبلشم اکو داده بودم که گفت افتادگی دریچه داری اما این اصلا بیماری حساب نمیشه خیلی ها دارن به دکتر داخلی که گفتم گفت خانم الان نصف بیمار های بیرون اینو دارن اصلا خودشون خبز ندارن باید نوع زندگی تغییر کنه من این مدت همش تو خونه بودم این جوری شدم 

عزیزم اکو دادی اسمی از افتادگی دریچه نبرد 

نه خداروشکر. عزیزم من خودم هم فکر می کردم ممکنه پرولاپس دریچه میترال باشه چون سابقه بیماری قلبی هم در اطرافیان داشتم. اما خداروشکر اکو نشون داد که سالمه 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز