2777
2789
خراب نمیشه 

سلام گلم ما خودمون باغ انجیر داریم نه خراب نمیشه اگر میتونی بریز توی نایلون زیپی ها بعد درشو ببند آخرشو یکم باز بگذار با نی هوای داخلشو کامل بکش و بگذار فریز یکسال تا حتی بیشترم میمونه اگر انجیر بیرون خریدی فقط مواظب باش گاز بهش نزده باشن یا قرص داخلش نباشه چون سرطانزاست 

خدایا شکرت که هوامونو داری😍هوای همه دوستای نی نی سایتی هم داشته باش ،🙏الهی و ربی من لی غیرک ⁦❤️⁩پس خودت همراه زندگیمون باش و عزیزانم و در پناه خودت حفظ کن 🙏🥰😍دخترم و پسرم قد یک دنیا دوستتون دارم ⁦❤️⁩خدایا شکرت به هزار و یک دلیل  🙏🙏🙏
قبلا خشک رو براش استففاده کردم تاثیری نداشت براش ولی با انجیر تازه شکمش خوب کار میکنه

من فکر کردم انجیر خشک رو میگی انجیر تازه (تر )نمیشه نگه داشت آخه زود خراب میشه اما خشک رو میتونی نصف کنی بندازی تو آب ولرم شیره اش که بیرون اومدی بدی به بچت بخوره  (خاکشیر هم برا یبوست خوبه )

خدایا شکرت که هوامونو داری😍هوای همه دوستای نی نی سایتی هم داشته باش ،🙏الهی و ربی من لی غیرک ⁦❤️⁩پس خودت همراه زندگیمون باش و عزیزانم و در پناه خودت حفظ کن 🙏🥰😍دخترم و پسرم قد یک دنیا دوستتون دارم ⁦❤️⁩خدایا شکرت به هزار و یک دلیل  🙏🙏🙏

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


انجیر خشک خیلی هم گرونه

ما خودمون باغ داریم ار ۲۰ تومن تا نهایت چهل تومن هست بجز انجیر پرک که گرونترینه 

خدایا شکرت که هوامونو داری😍هوای همه دوستای نی نی سایتی هم داشته باش ،🙏الهی و ربی من لی غیرک ⁦❤️⁩پس خودت همراه زندگیمون باش و عزیزانم و در پناه خودت حفظ کن 🙏🥰😍دخترم و پسرم قد یک دنیا دوستتون دارم ⁦❤️⁩خدایا شکرت به هزار و یک دلیل  🙏🙏🙏
ما خودمون باغ داریم ار ۲۰ تومن تا نهایت چهل تومن هست بجز انجیر پرک که گرونترینه 

خیلی ممنون از پاسخ کاملت پس دوباره روی میارم به انجیر خشک سلامت باشی 

عاشق ۲ تا دخترام هستم
خیلی ممنون از پاسخ کاملت پس دوباره روی میارم به انجیر خشک سلامت باشی 

زنده باشی عزیزم 😘😘

خدایا شکرت که هوامونو داری😍هوای همه دوستای نی نی سایتی هم داشته باش ،🙏الهی و ربی من لی غیرک ⁦❤️⁩پس خودت همراه زندگیمون باش و عزیزانم و در پناه خودت حفظ کن 🙏🥰😍دخترم و پسرم قد یک دنیا دوستتون دارم ⁦❤️⁩خدایا شکرت به هزار و یک دلیل  🙏🙏🙏
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز