2777
2789
عنوان

آمپول hcj

143 بازدید | 26 پست

دور ناف میزنن یا بازو یا پا، من از پریود بعدی باید کلومیفن مصرف کنم و آمپول بزنم خیلی نگرانم خداکنه کیست نیارم، با زدن آمپول حتما تخمک آزاد میشه؟ 

هرچه در جستجوی آنی، آنی 💚

بله آزاد میشه، به پا میزنن 

دخترم اگر عاشق شد...حاضرم زندگی ام را بدهم تا اورا به عشقش برسانم!!   میدانی؟؟   اگر انتخابش هم نادرست باشد  رسیدن به عشقش خیلی بهتر از آن است  که سالها با مردی زندگی کند و عقده  گرفتن دستهای عشقش پیرش کند!

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

وا کی گفته دور ناف میزنن؟؟؟؟؟مال منو توپام زدن عضلانی بود دیگه

قشنگ بخون عزیزم ، سوال پرسیده 😑

دخترم اگر عاشق شد...حاضرم زندگی ام را بدهم تا اورا به عشقش برسانم!!   میدانی؟؟   اگر انتخابش هم نادرست باشد  رسیدن به عشقش خیلی بهتر از آن است  که سالها با مردی زندگی کند و عقده  گرفتن دستهای عشقش پیرش کند!

عضلانیه گلم . تو پا میزنن .بله تخمک حتما آزاد میشه

گاهی‌گمان‌نمی‌کنی‌ولی‌خوب‌می‌شود/گاهی‌نمی‌شود‌که‌نمی‌شود‌که‌نمی‌شود/گاهی‌بساط‌عیش‌خودش‌جور‌می‌شود/گاهی‌دگر،‌تهیه‌بدستور‌می‌شود/گه‌جور‌می‌شود‌‌خود‌آن‌بی‌مقدمه/گه‌با‌دو صد‌مقدمه‌ناجور‌می‌شود/گاهی‌هزار‌‌دوره‌دعا‌بی‌اجابت‌است/گاهی‌نگفته‌قرعه‌به‌نام‌تو‌می‌شود.
ممنون عزیزم فقط یه سوال دیگه اینکه خود دکتر زنان میزنه یا بیمارستان؟ 

تزریقاتیها هر جا بری میزنن یه آمپول ساده اس هر کی بلد باشه میتونه بزنه

گاهی‌گمان‌نمی‌کنی‌ولی‌خوب‌می‌شود/گاهی‌نمی‌شود‌که‌نمی‌شود‌که‌نمی‌شود/گاهی‌بساط‌عیش‌خودش‌جور‌می‌شود/گاهی‌دگر،‌تهیه‌بدستور‌می‌شود/گه‌جور‌می‌شود‌‌خود‌آن‌بی‌مقدمه/گه‌با‌دو صد‌مقدمه‌ناجور‌می‌شود/گاهی‌هزار‌‌دوره‌دعا‌بی‌اجابت‌است/گاهی‌نگفته‌قرعه‌به‌نام‌تو‌می‌شود.
برا خواهرم دور ناف زدن برامن عضله همشم شد کیست

بعد زدن علایمتون چی بود. من این ماه زدم الان 6روز میگذره درد پری انگار دارم و کلا دمای بدنم بالاست. یکمم حالت تهوع دارم 

من کلوموفین و لتروزول و دوفاستون هم خوردم این ماه

بعد زدن علایمتون چی بود. من این ماه زدم الان 6روز میگذره درد پری انگار دارم و کلا دمای بدنم بالاست. ...

سرخود دارو خوردی؟ آخه اینا رو همزمان که نمیدن عزیزم

هرچه در جستجوی آنی، آنی 💚

بعد زدن علایمتون چی بود. من این ماه زدم الان 6روز میگذره درد پری انگار دارم و کلا دمای بدنم بالاست. ...

من از لحظه ای که زدم تو ماشین داشتم میومد حالت تحوع شدبد داشتم البته من تنبلی تخمدان داشتم ودکتر یکم دوز داروهارو بیشتر کرد وهمش شد کیست من کلومفین نمی خوردم فقط لترزون وامپول داروهام بود

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز