2777
2789
عنوان

بیایدمادرا

47 بازدید | 6 پست

بچم 22روزشه شیرخودمومیخوره اما سیرنمیشه درکتارش بهش شیرخشک نان میدم خوبه بنظرتون یا ندم اخه باشیرخشک سیرمیشه کامل سینه خودمو میخوره شیرشو اماخوب نمیخوابه ولی شیرخشک میدم خوب میخوابه وسیرمیشه بنظرتون این شیرخشک نان خوبه یا شیرخشک دیگه بدم شما چی پیشنهادمیکنین

اگه بهش ساخته همون رو بده.شیر خودتو قطع نکنید.در هر صورت بچه باید سیر بشه.مادرشوهرم خیلی آخ و پیف میکرد که وای شیر خشک اخه پیفه ولی مادربزرگم با ۹۰ سال سن می‌گفت مهم گشنه نموندم بچه هستش.

تیرماه اسلیو انجام دادم.اگه سوالی دارید خوشحال میشم کمکتون کنم.وزن اولیه۱۰۷ و وزن یک ماهگی عمل۹۲

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه سینه خودمومیگیره درکنارش روزی دووعدخ شیرخشک میدم بهش

خب عزیزم الان میگیره به مرور زمان دیگه سینه ات و نمیگیره...ازکجامیفهمی که شیرت کمه...منم همین مشکل و داشتم بردمش هم دکتر هم بهداشت گفتن وزنش خوبه پس سیر میشه...وزن گیری کوچلوی شما خوب نیست مگه؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز