این زوج هایی را که با هم خوبن و عاشقانه در کنار هم زندگی میکنن و در آخر ای کاش میگم که کاش زندگی منم اینطوری بود ایشالله زندگیشون تا ابد با شادی و عشق در کنار هم ادامه پیدا کنه. آمین.
بهار بود و تو بودی و عشق بود و امید بهار رفت و تو رفتی و هر چه بود گذشت. امیرم عزیزترینم عشق جاودانی من دلم بینهایت برات تنگ شده زود به زود بیا به خوابم دوستت دارم برادر نازنینم خیلی جات خالیه..