2777
2789
عالیه , موفق باشی

خوبه پس؟رشته خودم چیز دیگه بوده و درسمم خوب بوده. اما ب رشته های سخت و مهندسی علاقه ندارم .دانشگاه علمی کاربردی میخوام ثبتنام کنم . البته پیش دانشگاهیمم ۱۸.۵  شده

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خوبه پس؟رشته خودم چیز دیگه بوده و درسمم خوب بوده. اما ب رشته های سخت و مهندسی علاقه ندارم .دانشگاه ع ...

تو دانشگاه علمی کاربردی چیزی یاد نخواهی گرفت , فقط یه مدرک لیسانس میدن . همش بسته به همت خودت داره . موسسات آموزشی, دوره های کوتاه مدت دانشگاه های معتبر مثل جهاد دانشگاهی و دانشگاه شریف و فکر کنم سازمان مدیریت صنعتی , کمک خوبی خواهد بود . 

تو دانشگاه علمی کاربردی چیزی یاد نخواهی گرفت , فقط یه مدرک لیسانس میدن . همش بسته به همت خودت داره . ...

درسته . خب دانشگاه ازادم با پول همه قبول میشن منم سنم بالارفته و مدرک دانشگاهی میخوام. 

درسته . خب دانشگاه ازادم با پول همه قبول میشن منم سنم بالارفته و مدرک دانشگاهی میخوام. 

بله درسته , منظورم همین بود که تو دانشگاه چیز زیادی یاد نمیدن بجز چند داتشگاه طراز اول . 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

جام جهانی

urr | 4 دقیقه پیش

پریود نشدمم

mahy315 | 5 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز