mj2 مدیر استارتر عضویت: 1398/04/19 تعداد پست: 1467 عنوان نظرتون؟ 82 بازدید | 16 پست 1398/05/12 | 14:38 7 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
ye2khi عضویت: 1397/10/26 تعداد پست: 5371 من این مشکلو دارم لنتی😭😕 من مامان مرصادجونمم😍تا ۱۴۰۰ پسرم بغلمه ای خدااااا از الان ک هیچ وجود خارجیم نداره عاااااشقشمممم 😍فندق مامانو بابا از خدا بخاه ک زودتر برا اینکه منو باباییت بریم سرخونه زندگیمونو تو زودتر بیای بغلمون کمکمون کنه😍❤اخه تو ب خدا الان نزدیکتری زندگیمممم😉😍🙏❤ خیلیییی دوستت دارم مرصادم😍❤ آهایییی تویی ک امضامو خوندی !!! آره دوست عزیز با خودتم😉😍از خدا میخام امضای قشنگش پای تک تک ارزوهات باشه🙏آمین🌹🌹🌹 اللهم صل علی محمدوال محمد وعجل فرجهم❤🙏 تیکر عروسیمه شایدم زودتر برگزار شد😍💃❤
یکی1دونه عضویت: 1398/03/22 تعداد پست: 5477 الانشم وقتی میریم خونه مادرشوهرم، برادرشوهرم به بچه های منو جاریم میگه بیاید پشتمو لگد کنید😅😊 خدا جونم تا بینهایت شکر🤲😍
jonishabnam عضویت: 1398/02/29 تعداد پست: 415 صفاي قديم نيست قدیما مارو کتک میزدن سر ریختن لحاف تشک الان ما بچهامونو ،
ششيربرنج عضویت: 1398/01/17 تعداد پست: 3021 قدیما مارو کتک میزدن سر ریختن لحاف تشک الان ما بچهامونو ، نه عزيزم بازم نظر من همونه اصلا صفاي قديم الان نيست
mj2 مدیر استارتر عضویت: 1398/04/19 تعداد پست: 1467 قدیما مارو کتک میزدن سر ریختن لحاف تشک الان ما بچهامونو ، ولی خیلی حال میداد احساس میکردی رفتی بالای کوه اورست بعدم سقوط