2777
2789
عنوان

واتساپ

55 بازدید | 3 پست

سلام شبتون بخیر 

ببخشید کسی میدونه چطور میتونم واتساپ گوشی کسی دیگه رو بریزم رو گوشی خودم که پیامایب که براش میادو ببینم امشب با شماره اون شخص واتساپ ریختم و کدشو برداشتم و برام فعال شد ولی نگاه کردم دیدم واتساپ رو گوشی خودش غیر فعال شده منم زود حذف کردم از رو گوشی خودم دوباره رو گوشی خودش فعالش کردم ...

 ینی راهی هست برای دسترسی به پیامای واتساپش ؟ ( موضوع جدی و خیانته لطفا اگه میتونید کمک کنید ) 


حرفی نزن چیزی نگو باید برایم گریه کرد/باید برای مردن افسانه هایم گریه کرد/ عکسم درون آینه دارد چه زجری میکشد/ بعد از شکستم آینه در زیر پایم گریه کرد/ ثابت نشد من مجرمم یا چشمهای وحشی ات /قاضی برای دادن حکم خطایم گریه کرد/دکتر نشسته پشت میز و نسخه را خط میزند/ او هم که عاشق بوده از بهر شفایم گریه کرد/ مادر که میداند دلم عمری خرابت میشود/ دیشب به جای خواندن قرآن به جایم گریه کرد/ گفتم فراموشش کنم اما پدر ناباور و ..../ وقتی که میگفتم به تو بی اعتنایم گریه کرد/ حرفی برای آسمان گفتم که طوفانی نشد اما برای مدتی از ناسزایم گریه کرد/گفتم به خود حرفی نزن باید تماشایش کنم / عکسش به آغوشم کشید و پا به پایم گریه کرد❤ دوستام میشه واسه عاقبت بخیر شدنم و شادی دل مامان و بابام یه صلوات بفرستین❤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اها ممنونم دوستان💞💞

حرفی نزن چیزی نگو باید برایم گریه کرد/باید برای مردن افسانه هایم گریه کرد/ عکسم درون آینه دارد چه زجری میکشد/ بعد از شکستم آینه در زیر پایم گریه کرد/ ثابت نشد من مجرمم یا چشمهای وحشی ات /قاضی برای دادن حکم خطایم گریه کرد/دکتر نشسته پشت میز و نسخه را خط میزند/ او هم که عاشق بوده از بهر شفایم گریه کرد/ مادر که میداند دلم عمری خرابت میشود/ دیشب به جای خواندن قرآن به جایم گریه کرد/ گفتم فراموشش کنم اما پدر ناباور و ..../ وقتی که میگفتم به تو بی اعتنایم گریه کرد/ حرفی برای آسمان گفتم که طوفانی نشد اما برای مدتی از ناسزایم گریه کرد/گفتم به خود حرفی نزن باید تماشایش کنم / عکسش به آغوشم کشید و پا به پایم گریه کرد❤ دوستام میشه واسه عاقبت بخیر شدنم و شادی دل مامان و بابام یه صلوات بفرستین❤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز