روز 13 سیکلم دلدرد پریودی داشتم، شب لک قهوه ای دیدم باز امروز که 14 سیکلم هست لک دیدم ولی کم، دلیلش چیه آخه کیست ندارم آزمایش هورموني م خوب بوده، تو اقدامم، ماه قبل قرص جلوگیری خوردم کیست داشتم که رفع شد، میشه بخاطر تخمک گذاری باشه؟ روز 12 سیکل م اقدام داشتم