2777
2789
عنوان

لکه بینی

17 بازدید | 0 پست

روز 13 سیکلم دل‌درد پریودی داشتم، شب لک قهوه ای دیدم باز امروز که 14 سیکلم هست لک دیدم ولی کم، دلیلش چیه آخه کیست ندارم آزمایش هورموني م خوب بوده، تو اقدامم، ماه قبل قرص جلوگیری خوردم کیست داشتم که رفع شد، میشه بخاطر تخمک گذاری باشه؟ روز 12 سیکل م اقدام داشتم

هرچه در جستجوی آنی، آنی 💚

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

ناخن گرفتن شب

pari89eee | 25 ثانیه پیش

بفرما

1delara | 3 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز