2777
2789
عنوان

وزن جنین

121 بازدید | 16 پست

مامانای عزیز و باردارا...

وزن جنینتون تو سونو هفته۳۲ چقد بود؟

بعده ۶سال چشم انتظاری...خدایا ممنونم واسه هدیه ای که بهم دادی خودت مراقب آیدین کوچولوی من باش😍😍❤❤تولد٢٦/٦/٩٨

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ماله من ۳۳هفته ۲۵۰۰بود...میخوام بدونم کمه،زیاده،چجوریه

بعده ۶سال چشم انتظاری...خدایا ممنونم واسه هدیه ای که بهم دادی خودت مراقب آیدین کوچولوی من باش😍😍❤❤تولد٢٦/٦/٩٨

33 هفته و خرده ایم بود 2کیلو و ربع

پس نباید کم باشه وزن جوجم

بعده ۶سال چشم انتظاری...خدایا ممنونم واسه هدیه ای که بهم دادی خودت مراقب آیدین کوچولوی من باش😍😍❤❤تولد٢٦/٦/٩٨

خوبه عزیز تو هفتهای اخر وزنش ب سه هم میرسه گلم

توکل بخدا...دلهره داشتم براش

بعده ۶سال چشم انتظاری...خدایا ممنونم واسه هدیه ای که بهم دادی خودت مراقب آیدین کوچولوی من باش😍😍❤❤تولد٢٦/٦/٩٨

نرماله خوشبحالت مال من ۳۶ هفته کامل.۲۷۰۰بود

انشالله سالم به دنیا بیاد😙❤

بعده ۶سال چشم انتظاری...خدایا ممنونم واسه هدیه ای که بهم دادی خودت مراقب آیدین کوچولوی من باش😍😍❤❤تولد٢٦/٦/٩٨

منم دوست دارم بدونم چقدره ولی سونو ندادم

عه چرا؟دیگه وقتشه باید بری سونو از حجم مایع و وزنش اطلاعی بدست بیاری دیگه

بعده ۶سال چشم انتظاری...خدایا ممنونم واسه هدیه ای که بهم دادی خودت مراقب آیدین کوچولوی من باش😍😍❤❤تولد٢٦/٦/٩٨

دکترم نگفت برو....لابد دفعه بعد میگه الان ۳۲هفته ام

احتمالا من دکترم گفت تا هفته۳۴ وقت داری باید انجام بدی...

بعده ۶سال چشم انتظاری...خدایا ممنونم واسه هدیه ای که بهم دادی خودت مراقب آیدین کوچولوی من باش😍😍❤❤تولد٢٦/٦/٩٨

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  2 ساعت پیش