ناراحت شدم برات . یکی مثل من از تنهایی میناله
یکی مثل تو.
چی بگم والا از طرفی تو نیازت زیاده الان به محبت و حمایت .
از طرفی مردا هم اگه مدلشون اینجوری باشه نمیشه سرب سرشون گذاشت فقط باید باهاشون راه اومد.
نمیدونم والا چ حکمتیه.
من دیدم یا طرف باید از خانوادش یاد گرفته باشه زن دوست باشه یا فایده نداره.
یا اینکه خانمش قلقل شوهرش رو بلد باشه.
من خودم نمیدونم بعضی از زنها چطوری شوهرا رو موم دستشون میکنن. دیدم که میگم