2777
2789
عنوان

دیجی کالا

332 بازدید | 23 پست

سلام من یک شنبه چیزی سفارش دادم قرار بوده تامروز برسه به دستم ولی تو پیگیری که میزنم مینویسه بررسی توسط فروشنده هنوز از مرکز خارج نشده.استرس دارم چون اولین خرید اینترنتیمه.دیجی کالا مطمعنه؟سفارشم میاد؟

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

نترس من چند ساله دارم خرید میکنم ، چون تامین نشدن اینو زدن یا رسیده تو سایت ثبت نکردن، زنگ بزن دفترشون کلید یک رو بزن شماره سفارشت رو بده بهت میگن 02161930000

تبسمی اگرم رو دهد ز عیش ندانی، که گاهی آدمی از کثرت ملال بخندد ...

میاد

ولی بعضی وقتا بعضی فروشگاها که با دیجی کالا همکاری میکنن جنس رو دیر میفرستن

برای همین همیشه سعی کن فروشنده جنسی که میخای بخری خود دیجی‌کالا باشه که از انبار خودشون بفرستن اینجوری به تاخیر نخوره

https://harfeto.timefriend.net/17332544610834

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز