سلام من یک شنبه چیزی سفارش دادم قرار بوده تامروز برسه به دستم ولی تو پیگیری که میزنم مینویسه بررسی توسط فروشنده هنوز از مرکز خارج نشده.استرس دارم چون اولین خرید اینترنتیمه.دیجی کالا مطمعنه؟سفارشم میاد؟
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
نترس من چند ساله دارم خرید میکنم ، چون تامین نشدن اینو زدن یا رسیده تو سایت ثبت نکردن، زنگ بزن دفترشون کلید یک رو بزن شماره سفارشت رو بده بهت میگن 02161930000
تبسمی اگرم رو دهد ز عیش ندانی، که گاهی آدمی از کثرت ملال بخندد ...