2789
عنوان

کیک

| مشاهده متن کامل بحث + 170 بازدید | 17 پست

[QUOTE=99226571]ممنون گلم[خواهش گلم الان اسم پیجشوبهت میدم 

فرشته کوچولوي مامان…امروز خيلي به يادت بودم..خييلي با ياد خنده هات با ياد نگاهت بغض کردم…خوشگل من.خواهش ميکنم از خدا اجازتو بگيرو اينماه بيا تو دلم…قول ميدم بهترين مامان دنيا باشم واست

عکسش هرکارمسکنم نمیتونم برلت بفرستم mn-cakeاسمشه 

فرشته کوچولوي مامان…امروز خيلي به يادت بودم..خييلي با ياد خنده هات با ياد نگاهت بغض کردم…خوشگل من.خواهش ميکنم از خدا اجازتو بگيرو اينماه بيا تو دلم…قول ميدم بهترين مامان دنيا باشم واست

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


عکسش هرکارمسکنم نمیتونم برلت بفرستم mn-cakeاسمشه 

ممنون گلم.پیداش کردم

آدم های این زمانه                                                                     این چنین اند:                                                                       باگرگ بره میخورند                                                   باچوپان گریه میکنند
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز