2789
عنوان

کیک

170 بازدید | 17 پست

کسی هست که کیک عددی پخته باشه؟

آدم های این زمانه                                                                     این چنین اند:                                                                       باگرگ بره میخورند                                                   باچوپان گریه میکنند

آدم های این زمانه                                                                     این چنین اند:                                                                       باگرگ بره میخورند                                                   باچوپان گریه میکنند

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

آدم های این زمانه                                                                     این چنین اند:                                                                       باگرگ بره میخورند                                                   باچوپان گریه میکنند

میخاستم مثل کیک دومی بشه نشد

آدم های این زمانه                                                                     این چنین اند:                                                                       باگرگ بره میخورند                                                   باچوپان گریه میکنند

رنگشو نمیدونم اره بده از گوگل گرفتم دومی رو اولی رو خودم پختم

آدم های این زمانه                                                                     این چنین اند:                                                                       باگرگ بره میخورند                                                   باچوپان گریه میکنند

بالاشوبااین قالبه درست کرده 

فرشته کوچولوي مامان…امروز خيلي به يادت بودم..خييلي با ياد خنده هات با ياد نگاهت بغض کردم…خوشگل من.خواهش ميکنم از خدا اجازتو بگيرو اينماه بيا تو دلم…قول ميدم بهترين مامان دنيا باشم واست

قسمت پایه رو اره کامل قالبو گذاشتم من همیجوری بقل هم چیدم دیدم قشنگ نشد دیگه رکش کار نکردم

آدم های این زمانه                                                                     این چنین اند:                                                                       باگرگ بره میخورند                                                   باچوپان گریه میکنند
بالاشوبااین قالبه درست کرده 

اره من نداشتم با قابلمه پختم وسطشو خالی کردم

آدم های این زمانه                                                                     این چنین اند:                                                                       باگرگ بره میخورند                                                   باچوپان گریه میکنند

https://www.ninisite.com/discussion/topic/3055258/۴۰روزتاعاشورا-موندهحاجت-دارها-بیاین-مخصوصااوناکه-میخوان-دامنشون-سبزبشه

ختم قران و چله و نمازقضای میت انجام میدم التماس دعا یادمون باشه دعا درحق همدیگه زودتر مستجاب میشه انشالله نفسم براتون حق باشه
اره من نداشتم با قابلمه پختم وسطشو خالی کردم

اگه اینستاداری بروپیج اقای مادح نادری اموزش میده

فرشته کوچولوي مامان…امروز خيلي به يادت بودم..خييلي با ياد خنده هات با ياد نگاهت بغض کردم…خوشگل من.خواهش ميکنم از خدا اجازتو بگيرو اينماه بيا تو دلم…قول ميدم بهترين مامان دنيا باشم واست
اگه اینستاداری بروپیج اقای مادح نادری اموزش میده

ممنون گلم

آدم های این زمانه                                                                     این چنین اند:                                                                       باگرگ بره میخورند                                                   باچوپان گریه میکنند
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز