بچه ها پس فردا سونوی داپلر دارم برام دعا کنید نگرانم.
۳۲هفته و چهارروز که بودم دکتر گفت رشدش کمه ۱۷۰۰ وزنه جنینه.دوهفته دیگه برو داپلر بده.حالا پس فردا باید برم.
همه چی جنین تا اون روز خوب بود.تا اینکه سر وزنگیری گفت کمه.
انشالله خدا سلامتی بهتون بده.منم دعا کنید.
توکلم به خداست.الهی به حق فاطمه زهرا همه بچه ها سلامت باشن