2777
2789
عنوان

نی نی سایت

54 بازدید | 7 پست

سلام. موضوع خیلی عجیب و مهم رو میخوام بپرسم و نظرسنجی کنم. وقتی تو گوگل یه موضوع رو سرچ میکنیم حتما یکی از موارد وب در نینی سایت هم بهش اشاره شده و اکثرا اون تاپیک خاص مال سالهای قبل هست.  جوابهای خانمهارو ک میخونم خیلی بامحبت تر و فهمیده تر و دلسوزانه تر از الان جواب میدن. الان انگار نسلشون منقرض شده.چرا؟؟

بجز تعداد اندکی اقا و خانم ک الان هستند در سایت و فهمیده و با درک هستن .بقیه خیلی بد جواب میدند و بی مهری درسایت موج میزنه. از جامعه چه توقعی میشه داشت ...؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ملت بی اعصاب شدن خواهر 

همش دوست دارن همدیگر ضایع و تحقیر کنن

دست خودشون نیست انگار قاطی کردن یجورایی

لطفا لایک نکنیدباتشکر از شعور بالای شما  و ریپلای کردن‌ بخاطر نظر مخالف مساوی با بیشعوری صددرصد شماست.

منم دقیقا اینو فهمیدم انقدر که جواب سوالهامو اغلب تو گوگل از نینی سایت سرچ میگنم .احتمالا اون موقع ارزونی بوده مردم اعصابشون راحت بوده.خدایی اگه تست روانشناسی بگیرن زیر بار این همه فشار و فکر و خیال درثد بالایی از جامعه مشکل روان دارن 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز