رشته غیرمرتبط میخوام بخونم میشه لطفاً بگید از چه سایت و مرجع معتبری میتونم
منابع و که کاربردی و مهمترن و وپیدا کنم
ممنونم از لطفتون،😍😘
ادبیات نمایشی میخوام بخونم
وقتی فکر میکنم ممکن است تمام زندگیم را از قبل نوشته باشی ،لبخندی مسرت بخش تمام وجودم رادربرمیگیرید و دیگر مانند گذشته برایم رعب آور نیست .وای خدا چه زیباست زندگی که به دستان تو نوشته شده باشد .و من بیصبرانه منتظر فرداهایی زیبا و خداگونه و هستم.فرداهایی که خوشبختی عشق خداگونگی موفقیت معنویت ثروت تلاش دانش معرفت نبوغ سلامتی زیبایی آرامش ومعجزات خدانوشت، بینظیر برایمان در نظر گرفته ای......❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️خدایا با تمام وجود تلاش میکنم در دستانت آسوده به نظاره بنشینم،تا مبادا با خودمحوریم خدانوشتهایت را خدشه ای وارد شود .(((و اینست راز تو برای همه مان که خوشبختی ها را پاک کردیم و .........)))
من رفتم دانشگاه سراسری،،نشستم با رتبه اول و دوم گفتمان کردم،،کلی اطلاعات گرفتم خیلی خیلی خوب بود
آفرین چه کار خوبی
منم اینکار میکنم فقط دورم از دانشگاهها
میشه بگی برا پیدا کردن منابع چی گفتن
یا اینکه از موسسات هم استفاده کرده بودن
وقتی فکر میکنم ممکن است تمام زندگیم را از قبل نوشته باشی ،لبخندی مسرت بخش تمام وجودم رادربرمیگیرید و دیگر مانند گذشته برایم رعب آور نیست .وای خدا چه زیباست زندگی که به دستان تو نوشته شده باشد .و من بیصبرانه منتظر فرداهایی زیبا و خداگونه و هستم.فرداهایی که خوشبختی عشق خداگونگی موفقیت معنویت ثروت تلاش دانش معرفت نبوغ سلامتی زیبایی آرامش ومعجزات خدانوشت، بینظیر برایمان در نظر گرفته ای......❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️خدایا با تمام وجود تلاش میکنم در دستانت آسوده به نظاره بنشینم،تا مبادا با خودمحوریم خدانوشتهایت را خدشه ای وارد شود .(((و اینست راز تو برای همه مان که خوشبختی ها را پاک کردیم و .........)))
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
اصلا موسسه نرفته بودن همشون کتاب جووییده بودن،،فقط یکیشون از ماهان تعریف کرد،،
همسر منم پارسال رتبه ۱۰ کلی و تو دانشونم رتبه شد
میگفت اصلا این موسسات هیچ کدوم از هم کلاسیام نبودن
وقتی فکر میکنم ممکن است تمام زندگیم را از قبل نوشته باشی ،لبخندی مسرت بخش تمام وجودم رادربرمیگیرید و دیگر مانند گذشته برایم رعب آور نیست .وای خدا چه زیباست زندگی که به دستان تو نوشته شده باشد .و من بیصبرانه منتظر فرداهایی زیبا و خداگونه و هستم.فرداهایی که خوشبختی عشق خداگونگی موفقیت معنویت ثروت تلاش دانش معرفت نبوغ سلامتی زیبایی آرامش ومعجزات خدانوشت، بینظیر برایمان در نظر گرفته ای......❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️خدایا با تمام وجود تلاش میکنم در دستانت آسوده به نظاره بنشینم،تا مبادا با خودمحوریم خدانوشتهایت را خدشه ای وارد شود .(((و اینست راز تو برای همه مان که خوشبختی ها را پاک کردیم و .........)))
اصلا موسسه نرفته بودن همشون کتاب جووییده بودن،،فقط یکیشون از ماهان تعریف کرد،،
ببخشید از چه سایتی منابع و تهیه کنم معتبرتر
وقتی فکر میکنم ممکن است تمام زندگیم را از قبل نوشته باشی ،لبخندی مسرت بخش تمام وجودم رادربرمیگیرید و دیگر مانند گذشته برایم رعب آور نیست .وای خدا چه زیباست زندگی که به دستان تو نوشته شده باشد .و من بیصبرانه منتظر فرداهایی زیبا و خداگونه و هستم.فرداهایی که خوشبختی عشق خداگونگی موفقیت معنویت ثروت تلاش دانش معرفت نبوغ سلامتی زیبایی آرامش ومعجزات خدانوشت، بینظیر برایمان در نظر گرفته ای......❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️خدایا با تمام وجود تلاش میکنم در دستانت آسوده به نظاره بنشینم،تا مبادا با خودمحوریم خدانوشتهایت را خدشه ای وارد شود .(((و اینست راز تو برای همه مان که خوشبختی ها را پاک کردیم و .........)))
همسر منم پارسال رتبه ۱۰ کلی و تو دانشونم رتبه شد میگفت اصلا این موسسات هیچ کدوم از هم کلاسیام ...
رتبه یک
وقتی فکر میکنم ممکن است تمام زندگیم را از قبل نوشته باشی ،لبخندی مسرت بخش تمام وجودم رادربرمیگیرید و دیگر مانند گذشته برایم رعب آور نیست .وای خدا چه زیباست زندگی که به دستان تو نوشته شده باشد .و من بیصبرانه منتظر فرداهایی زیبا و خداگونه و هستم.فرداهایی که خوشبختی عشق خداگونگی موفقیت معنویت ثروت تلاش دانش معرفت نبوغ سلامتی زیبایی آرامش ومعجزات خدانوشت، بینظیر برایمان در نظر گرفته ای......❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️خدایا با تمام وجود تلاش میکنم در دستانت آسوده به نظاره بنشینم،تا مبادا با خودمحوریم خدانوشتهایت را خدشه ای وارد شود .(((و اینست راز تو برای همه مان که خوشبختی ها را پاک کردیم و .........)))
من اطلاع ندارم،،خودم هرچی اونا گفتن رفتم خریدم خوندم سال ۹۳,,فقط کتاب خریدم و تست ماهان و مدرسان شری ...
رتبت چند شد عزیزم
ممنون از لطفتون
وقتی فکر میکنم ممکن است تمام زندگیم را از قبل نوشته باشی ،لبخندی مسرت بخش تمام وجودم رادربرمیگیرید و دیگر مانند گذشته برایم رعب آور نیست .وای خدا چه زیباست زندگی که به دستان تو نوشته شده باشد .و من بیصبرانه منتظر فرداهایی زیبا و خداگونه و هستم.فرداهایی که خوشبختی عشق خداگونگی موفقیت معنویت ثروت تلاش دانش معرفت نبوغ سلامتی زیبایی آرامش ومعجزات خدانوشت، بینظیر برایمان در نظر گرفته ای......❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️خدایا با تمام وجود تلاش میکنم در دستانت آسوده به نظاره بنشینم،تا مبادا با خودمحوریم خدانوشتهایت را خدشه ای وارد شود .(((و اینست راز تو برای همه مان که خوشبختی ها را پاک کردیم و .........)))
وقتی فکر میکنم ممکن است تمام زندگیم را از قبل نوشته باشی ،لبخندی مسرت بخش تمام وجودم رادربرمیگیرید و دیگر مانند گذشته برایم رعب آور نیست .وای خدا چه زیباست زندگی که به دستان تو نوشته شده باشد .و من بیصبرانه منتظر فرداهایی زیبا و خداگونه و هستم.فرداهایی که خوشبختی عشق خداگونگی موفقیت معنویت ثروت تلاش دانش معرفت نبوغ سلامتی زیبایی آرامش ومعجزات خدانوشت، بینظیر برایمان در نظر گرفته ای......❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️خدایا با تمام وجود تلاش میکنم در دستانت آسوده به نظاره بنشینم،تا مبادا با خودمحوریم خدانوشتهایت را خدشه ای وارد شود .(((و اینست راز تو برای همه مان که خوشبختی ها را پاک کردیم و .........)))
ممنون توهم همینطور،،،فقط بدون رنگ آفتاب رو ندیدم تلفن قطع،،فقط دستشویی،تا صبح بیدار،،بعدشم افسردگی گ ...
وایی نه من نمیتونم
یه روزی یساعت تا چهار ساعت فقط فکر میکنم و بس
وقتی فکر میکنم ممکن است تمام زندگیم را از قبل نوشته باشی ،لبخندی مسرت بخش تمام وجودم رادربرمیگیرید و دیگر مانند گذشته برایم رعب آور نیست .وای خدا چه زیباست زندگی که به دستان تو نوشته شده باشد .و من بیصبرانه منتظر فرداهایی زیبا و خداگونه و هستم.فرداهایی که خوشبختی عشق خداگونگی موفقیت معنویت ثروت تلاش دانش معرفت نبوغ سلامتی زیبایی آرامش ومعجزات خدانوشت، بینظیر برایمان در نظر گرفته ای......❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️خدایا با تمام وجود تلاش میکنم در دستانت آسوده به نظاره بنشینم،تا مبادا با خودمحوریم خدانوشتهایت را خدشه ای وارد شود .(((و اینست راز تو برای همه مان که خوشبختی ها را پاک کردیم و .........)))