2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

میتونی بکشی راحته؟

آره، با مداد خیلی راحت میشه خط چشم کشید، من یجوری با مداد میکشم هرکی ببینه فک میکنه دائمیه، با ماژیکی هم راحته، با قلم مویی یکم دقت زیادی میخاد

من همیشه لرزش دست دارم وکلا نمیتونم با شت خط چشم کار کنم ولی از وقتی با میله سرمه کار کردم راحت شدم چون فقط کافیه اندازه انتهای خط چشم در نظر بگیرم یبار بذارم روی چشمم بردارم یعنی کل چشم با یک حرکت انجام میدم بدون حرکت اضافی

لطفا به این لینک سربزنید لینک 

ولی قانون کلی خود آرایی چشم باید 

چشم در حالتی باشه که ارزش نداشته باشی چون هر شخص منحصر به خودش نمیتونی به خودت اجبار کنی چون هم زمان با ارزش پلک گونه و دست هم لرزش پیدا میکنه بعد با یک رنگ روشن و قابل تصحیح خط چشم میکشی بعد خط اصلی میندازی شت دست گرفتن 


با انگشت کوچک  یک تعادل ایجاد میکنی حالا کجا میذاری دقیقا میذاری روی گونه زیر چشم جایی که انتخاب میکنی باید با یک حرکت از اول چشم به انتهای چشم برسی همین

لطفا به این لینک سربزنید لینک 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز