2789
عنوان

زایمان

94 بازدید | 3 پست

سلام من هفته ۳۸هستم دکترم بهم گفت روزی دوتاقرص گل مغربی یاپریم رزبخور روزی یکی هم ب صورت واژینال شیاف کن الان روزدومه ک استفاده میکنم این دفه بعدازاستفاده یکم خون دیدم بعدخودموشستم دیگه دست زدم خونی ندیدم ب نظرتون چیکارکنم الان این خون مال چی بوده لطفااگه کسی اطلاعاتی داره بهم بگه؟

خداياخودت چشم بد رو از زندگيم دور كن🙏🏻

نمیدونم متاسفانه

حالا قرص برای چی داده برات

 از وقتی که مادر شدم، فهمیدم چقدر میتونم قوی باشم ؛ جایی برای تسلیم شدن یا استراحت کردن وجود نداره ؛ هر احساسی هم که داشته باشی باید عاشقانه پیش بچه ات بمونی و ازش مراقبت کنی ... چون یکی هست که تکیه گاهش تویی ؛وقتی بغض میکنه، بوی تنت ، صدات، لمس کردنت،دلشو آروم میکنه ... یعنی یکی هست که  تمام دنیاش تویی🩷 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز