2777
2789
عنوان

فاز ایناچیه؟😕

193 بازدید | 15 پست

این پسرا ک پشت موتور نشستن

بعد از کنار ماشین ک رد میشن یهو برمیگردن زل میزنن بهت

بعدم میرن😕😕😕😕😕😕😕

نه میتونم برم از خونه بیرون...نه از فکر توعهدیوونه بیرون...تو نیستی و هنوزبارونه بیرون...تو نیستی و هنوزاسمتعزیزه..رفیق قلبی که بی تو مریضه همینتنهایی بی همه چیزه...💔

با بُز همزاد پنداري ميكنن

خدایا شکرت... دیدین خدا بالاخره بغلمو با دستاش پر کرد؟ امضای قبلیم: خدایامیشه بغلمو با دستات پر کنی؟ آخه مامانم میگه: دستای خدا به لطافت نوزاد تازه متولد شدس❤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

گاهی اوقات میگم اونکاری ک درشان من نیست انجام بدم

میگم باز راه میفتن دنبال ماشین زشت میشه😕

نه میتونم برم از خونه بیرون...نه از فکر توعهدیوونه بیرون...تو نیستی و هنوزبارونه بیرون...تو نیستی و هنوزاسمتعزیزه..رفیق قلبی که بی تو مریضه همینتنهایی بی همه چیزه...💔
با بُز همزاد پنداري ميكنن

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

عالی بود لامصب

نه میتونم برم از خونه بیرون...نه از فکر توعهدیوونه بیرون...تو نیستی و هنوزبارونه بیرون...تو نیستی و هنوزاسمتعزیزه..رفیق قلبی که بی تو مریضه همینتنهایی بی همه چیزه...💔
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 عالی بود لامصب

😅

خدایا شکرت... دیدین خدا بالاخره بغلمو با دستاش پر کرد؟ امضای قبلیم: خدایامیشه بغلمو با دستات پر کنی؟ آخه مامانم میگه: دستای خدا به لطافت نوزاد تازه متولد شدس❤

😅

بز_نباشیم😏#  

نه میتونم برم از خونه بیرون...نه از فکر توعهدیوونه بیرون...تو نیستی و هنوزبارونه بیرون...تو نیستی و هنوزاسمتعزیزه..رفیق قلبی که بی تو مریضه همینتنهایی بی همه چیزه...💔

وقتی خوندم کلی خندیدم 

منم نمیدونم فهمیدین منم در جریان بزارین


اگه میتونید و وقتشو دارین برام صلوات بفرستین خدا ان شاالله در خیرو به روتون باز کنه.توی ختم ها هم دعوتم کنید بتونم شرکت میکنم؛ممنون
لازم نیست کاری بکنی،فقط نگات و ازشون برگردون

همین کارو میکنم همیشه اما تو دلم میمونه

نه میتونم برم از خونه بیرون...نه از فکر توعهدیوونه بیرون...تو نیستی و هنوزبارونه بیرون...تو نیستی و هنوزاسمتعزیزه..رفیق قلبی که بی تو مریضه همینتنهایی بی همه چیزه...💔
یادش بخیر.یه موتوری اینجوری کرد منم زل زدم بهش آخر سر یه متر زبون براش درآوردم طرف هول کرد نزدیک بود ...


چارش فقط اینه 👆

نه میتونم برم از خونه بیرون...نه از فکر توعهدیوونه بیرون...تو نیستی و هنوزبارونه بیرون...تو نیستی و هنوزاسمتعزیزه..رفیق قلبی که بی تو مریضه همینتنهایی بی همه چیزه...💔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز